UA-37194977-1

13.11.15

Kneipp seconde handcrème

De hele dag zijn vrouwen druk bezig met veel verschillende werkzaamheden. Wanneer je zo druk bent met van alles en nog wat, vergeet je vaak je handen te verzorgen. En als je er wel aan denkt, laat je hem vaak liggen omdat het een lange tijd duurt voordat de handcrème ingetrokken is. Deze handcrème van Kneipp beweert super snel in te trekken zodat je geen tijd verliest en daarna gelijk weer aan de slag kunt. Komt Kneipp zijn bewering na? 


De handcrème ziet er qua verpakking in ieder geval oké uit. Niet heel bijzonder, maar ook niet lelijk. 

Er zitten geen conserveringsmiddelen in, geen paraffine, siliconen en minerale oliën en de crème is getest door dermatologen. Dat klinkt in ieder geval al goed! Verder bestaat de handcrème uit waarvolle ingrediënten zoals avocadoboter, jojobaolie en citroenverbena.

De avocadoboter die erin verwerkt is, is gemaakt van vers avocadofruit. Het boter geeft een verzachtend resultaat. Voor de mensen die een huid hebben die snel uitdroogt door het weer of door de zon is dit een ideaal ingrediënt!

De citroenverbena zorgt voor een zoete en verfrissende werking op de huid.

De jojobaolie is een milde, diep verzorgende olie die geschikt is voor alle huidtypen. De werking ervan is bedoeld om het vochtbalans van de huid te herstellen.

De handcrème is smeert gemakkelijk en trekt inderdaad redelijk snel in. Ik vind het zo vervelend om een lange tijd met plakkerige handen te zitten na het insmeren van mijn handen met een handcrème en denk dat ik daarin niet de enige vrouw ben. Een seconde is overdreven, ik denk dat het product meer recht aan 5-10 minuten doet. De geur is overigens lekker fris. De citroengeur is subtiel aanwezig. Ik zou deze handcrème zeker aanraden! 

De Kneipp seconde handcrème is verkrijgbaar bij diverse drogisten en webshops. De prijs zal rond de €6,09 liggen voor 75 ml. 

6 opmerkingen:

  1. Dat klinkt heel fijn! Lijkt me echt heel handig als je even snel je handen wilt verzorgen, ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ziet er goed uit, de geur lijft me erg lekker!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt mij erg fijn! Kan ik nu goed gebruiken haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik heb 'm ook en vind hem erg fijn! Trekt idd niet binnen een paar seconden in, maar alsnog ben ik heel blij hiermee.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb echt nog een goede handcreme nodig, want door mijn werk worden mijn handen altijd heel erg droog.
    Dit klinkt als een fijne, zeker ook omdat hij snel intrekt.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dat klinkt goed! Ik gebruik zelf een van Trind op het moment!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.