UA-37194977-1

6.7.15

Greenland gezichtsmasker papaya-lemon


In een (zomer)vakantie moet je me-time natuurlijk niet vergeten. Bij mijn me-time hoort altijd even een maskertje Er zijn vele opties om zelf een maskertje te maken, maar zelf ben ik daar net iets te lui voor (en ik denk dat er velen met mij zijn, haha). Gelukkig heeft Greenland 'ready-to-use' maskers, verwerkt in de Fruit Emotions-lijn. De naam zegt het eigenlijk al: dit zijn maskers met fruitige ingrediënten. Ik was erg benieuwd naar een masker van deze collectie, vooral omdat ik nog geen ervaring had met greenland. Tijd dat daar verandering in kwam! 

Ik heb de variant Face mask papaya-lemon met bamboe scrub: scrubmasker. Het is een natuurlijk scrubmasker dat de dode huidcellen verwijdert, waardoor de huid er fris en stralend uitziet. Het papaya-lemon extract in combinatie met bamboe extract zorgt voor een subtiele glow. 

Op de achterkant staat wat het masker doet, hoe je het aan moet brengen en hoe lang je het masker er op moet laten.

De substantie van de scrub is vergelijkbaar met een soort hele dikke créme met scrubkorrels. Het masker is wit van kleur. In het pakje zit precies genoeg 'masker': niet te weinig, maar ook niet te veel.

Zo ziet het masker eruit op mijn gezicht. Zoals je ziet is het niet een heel dik masker. De geur ruik je een klein beetje, maar hij is niet overheersend. 

Nadat ik het masker eraf had gehaald, was m'n huid weer heerlijk zacht. Ik vind het heerlijk om af en toe mijn huid een oppeppertje gegeven en dit masker is daar prima voor geschikt! Ik heb eigenlijk geen enkel negatief punt te noemen over het masker. De maskers zijn overigens vrij van onder andere parabenen, kleurstoffen, SLS/SLES, gluten en minerale oliën en geschikt voor veganisten. Yay voor natuurlijke producten!

Greenland heeft natuurlijk niet alleen dit masker als enige in de Fruit Emotions lijn. Er zijn nog 3 varianten, namelijk de face mask coconut-tangerine (een kleimasker voor een diepe reiniging en optimale hydratatie), de face mask grapefruit-ginger (een gelmasker dat intensief hydrateerd voor de vochtarme huid) en de face mask lime-vanilla met witte thee (een crèmemasker dat de huid van binnenuit voedt en verzorgt). 

De Greenland Fruit Emotions face masks (€3,99) zijn verkrijgbaar via www.greenlandbodycare.com en in diverse drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels.

18 opmerkingen:

  1. Heerlijk dat het een natuurlijk product. Fijne review. Ik ken het merk niet maar het spreekt mij zeker aan omdat ik juist voorzichtig ben met mijn gezicht, zij kan lang niet zo veel hebben dan ik dacht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben dit merk nog nooit tegengekomen! Lijkt me wel een fijn product!
    Liefs, Stephanie

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Klinkt heel fijn! Helaas mag ik geen maskertjes gebruiken op mijn moeilijke huid...

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Oeh de kokos variant klinkt ook heel fijn!
    Ziet er uit als een goed maskertje

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Hij lijkt me erg fijn, ik moet echt vaker maskertjes op doen. Doe het veel te weinig x

    BeantwoordenVerwijderen
  6. klinkt goed! fijn dat er geen 'troep' inzit.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat het masker geen parabenen etc bevat! Altijd leuk als de geur subtiel aanwezig is!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Deze lijkt me erg fijn! Vooral de geur, haha! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Heerlijk! Fijn om zo nu en dan eens een lekker momentje voor jezelf te nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Klinkt goed! Die kleimasker klinkt ook wel heel erg fijn trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik kan echt genieten van een maskertje! Dit ziet er zo fijn uit. Leuk geschreven! Liefs, X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. klinkt fijn, heb het merk ooit in een winkel gezien maar weet totaal niet meer waar!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik heb nooit wat van dit merk geprobeerd maar ik ben wel heel benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.