UA-37194977-1

29.6.15

Focus on far you've come, not how far you have to go

Het is weer (bijna) zomervakantie, wat betekent: meer tijd voor andere dingen dan school! Ik heb de laatste tijd veel gecheated als het gaat om ongezond eten en dat kan ik een beetje aan mijn lichaam merken. Ik had weinig tijd voor sporten maar nu er weer meer tijd is, wil ik ook echt weer hard gaan trainen. Ik ben niet zo'n cardio persoon en ik weet dat voor mij mijn workouts spenderen op een matje veel beter werkt. Ik heb gelukkig een lichaam waarbij spieren snel worden gemaakt, dus het is tijd dat deze weer zichtbaar worden. Om jullie (en stiekem mezelf ook een beetje) te motiveren om weer te gaan sporten en hard te gaan trainen, heb ik hier een inspiratiepost voor jullie.

 

13 opmerkingen:

  1. Wat een heerlijke foto's :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Fijne inspiratie, mooie foto's heb je gevonden!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne inspiratie! Nog 4 weekjes en dan mag ik weer gaan sporten!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Yay! Thanks voor de inspiratie! Vanaf volgende week wil ik niet meer 3 x in de week sporten, maar elke dag! XO

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een inspirerende foto´s! Heel fijn
    Liefs. Jonne

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat goed dat je het sporten weer op gaat pakken!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Zo ik heb mijn dosis fitspiration weer gehad! Vanavond komt er op mijn blog een artikel online met een leuke winactie! Misschien ook wat voor jou?

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.