UA-37194977-1

17.11.12

What to ask for Sint?

"Hij komt, hij komt,
de lieve goede Sint,
mijn beste vriend, jouw beste vriend,
de vriend van ieder kind."

Het duurt niet meer lang dat de goedheiligman weer in Nederland is, en binnenkort staat ook pakjesavond weer voor de deur. Sinterklaas vroeg mij dit jaar ook weer wat voor cadeautjes ik wilde. Ik heb er een collage van gemaakt met een bepaald budget. Benieuwd?
1:  Pink travel map case for iPhone 4, 4G, 4S
5: Geurtablet (voor olielampje/oliebrander)

34 opmerkingen:

  1. Heel leuk artikel! Ook echt hele leuke cadeautjes voor zo'n kleine prijs!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuk artikel! zitten zeker wat leuke items tussen :)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die playboy parfum is zeker een aanrader ik heb 'm zelf ook, heerlijk geurtje.
    leuke wishlist ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke schattige dingetjes allemaal! Dat gouden armbandje is prachtig. Ik weet nog niet wat ik vraag!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke dingen!
    Ik zag je reactie op mijn blog, ik heb het gosh paletje van het pr bureau gehad

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Leuke dingetjes vraag je! Wij vieren geen sinterklaas, maar kerst. Ook leuk ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Leuke dingetjes staan er op je lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dit vind ik altijd heel leuk om te zien, krijg ik zelf ook inspiratie van ♥

    Liefs,
    Adriënne

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leuk artikel! Waar is die verenarmband te koop?

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Superleuke dingen!
    Ik volg je op gfc.
    xxRoos.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die sjaal en armband <3.

    Liefs, Mariette

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ahhh jahh! Dit helpt me! Ik ga meteen een lijstje maken!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooie wishlist..
    Wij vieren het nooit, en ik weet ook nooit wat ik voor me verjaardag moet vragen haha...
    Die Michael K horloge is zo mooI!
    xo.
    From hats to heels
    www.fromhatstoheels.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leeukk! Ik heb mn lijsjes al klaar, heb er zoveel zin in! Mooie collages:) xliefs

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Erg leuke dingetjes! Wij vieren nooit sinterklaar, maar kerst vieren we dan weer wel erg uitgebreid. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  16. wat een leuke wishlist!! Dat iPhone hoesje is zooo cute!
    Je hebt een hele leuke blog. Ik volg je terug!
    xoxo

    BeantwoordenVerwijderen
  17. leuk! ik moet nog steeds wat verzinnen voor kerst maar ik heb werkelijk geen idee!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Het ziet er allemaal leuk uit!

    www.b-toblack.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ik wil ook wel dat horloge, haha!
    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dat horloge, dat moet hem worden hoor! Dan maak je ons erg jaloers denk ik :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Leuke dingetjes! Ik weet nog niet zo goed wat ik wil, maar dat komt nog wel :D
    xx

    BeantwoordenVerwijderen
  22. super leuk idee!
    ik volg je blogg al een tijdje, en ik vroeg me af, misschien zou je eens een kijkje willen nemen op die van mij? ik ben pas net begonnen en kan nog wel wat tips gebruiken!
    en misschien zou je me terug wilen volgen?

    au revoir,
    liefs laila.
    www.attheboutique.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Leuke dingetjes voor maar weinig geld! (:

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Goede wishlist! Nu maar hopen dat ik ook een van deze spulletjes in mijn schoen tegen kom ;-)...

    Liefs, Judith
    www.myownvogueworld.blogspot.com

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Misschien is het te veel gevraagd, maar zou je voortaan ook de winkels erbij kunnen zetten? Of online shops? Vind je lijsten namelijk erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.