UA-37194977-1

12.11.12

Afgestreepte dingen before i die

Omdat ik, tijdens het plaatjes zoeken voor mijn Bucket List-post, een aantal dingen voorbij zag komen die ik al gedaan heb, leek het me leuk om nog een post te maken over mijn Bucket List. Maar nu niet over dingen die ik nog wil doen, maar die ik al gedaan heb. Benieuwd?

In mijn vakantie deze zomer ben ik naar Amerika geweest. In New York hebben we besloten om naar de Broadway-musical 'Sister Act' te gaan. Ik ben sowieso al een musicalliefhebber, dus deze ervaring was ge-wel-dig voor mij. Wat een acteurs, stemmen, decors, kleding.. Zeker voor herhaling vatbaar, hoop ik! 

Hiermee heb ik ook meteen de link naar de volgende before i die gelegd: go to New York. Het was echt zoals in films, zo druk, zo mooi, zo GROOT.. Ik wil er zeker nog een keer heen! 

Iedereen kent natuurlijk 9/11 wel, de aanslag op twin towers. Daar is een monument van: ground zero. Natuurlijk wilden we dat graag zien. Pas als je daar staat komt het besef. Hier hebben ooit twee grote gebouwen gestaan waar een vliegtuig in vloog en waar duizenden mensen om het leven kwamen. Ground zero is dus een monument. Twee grote 'watervallen' op de plek waar de torens stonden. Op de randen staan de namen van de overledenen. Erg indrukwekkend. Laat dit NOOIT meer gebeuren.

Sinds klas 1 heb ik mijn beste vriendin. Vanaf dat moment waren we onafscheidelijk. Ook al zitten we niet meer bij elkaar in de klas, ik weet dat deze vriendschap eeuwig zal duren. Ben heel erg blij met m'n best friend.

Deze moest ik er gewoon tussen zetten, ookal heb ik Ellen niet echt ontmoet. Wel ben ik op de set van The Ellen Show geweest in Los Angeles, in Warner Bros Studios. Ook in mijn vakantie in Amerika. Waar ik achter kwam, is dat ellen's set eigenlijk heel erg klein is, haha! Maar wel leuk om herkenbare dingen van YouTube/tv te zien van de show.
Los Angeles ben ik dus ook geweest, onder andere op de set van Ellen. Ik moet heel eerlijk zijn: Los Angeles viel mij tegen. Ik kan niet precies uitleggen waarom, maar ik had het op de één of andere manier veel leuker voorgesteld dan dat het was. Natuurlijk is het leuk om er te lopen en te denken: 'Ik loop in Los Angeles. Ik loop in Los Angeles..' maar daar blijft het ook bij. Hollywood was wel leuk trouwens! 

En wat doe je in Los Angeles? Precies, naar hollywood gaan om over de walk of fame te lopen. Dit kon natuurlijk niet missen! 

Tijdens mijn vakantie in Tunesië kreeg ik de kans om te gaan paragliden. Deze kans nam ik, en samen met mijn vader (en later met mijn opa) ging ik de lucht in. Erg mooi om te doen, want je ziet alles vanaf hoog en kunt dus veel meer zien dan je normaal zou zien. 

Een paar jaar geleden kreeg mijn vader het idee om samen met mijn zus en mij te gaan waterskiën. Dit hebben we gedaan. En ik moet eerlijk zeggen: ik bakte er helemaal niks van, haha! Maar het was wél leuk! 

Oké oké, iedereen heeft (natuurlijk) wel zijn onzekere fases, maar over het algemeen boeit het me niet zo heel veel wat mensen van me denken. Ik ben zoals ik ben, toch?! 

Ik kan sowieso noten lezen op de piano, en een beetje op de gitaar (wat ik aan het verleren ben..) en kan het allebei een beetje spelen. Niet goed, maar ik kan het. Een beetje. ;)

Eigenlijk eet ik in elk land waar ik ben wel pizza, maar dat achterwege. Italië, mijn favoriete vakantieland, daar kan het eten van pizza natuurlijk niet gemist worden! 

Mijn bandje ging van de muziekschool uit, en heette Jolet & Co. We hebben één keer opgetreden en toen zijn we er mee gestopt. Echt een 'band' was het niet.

MAKE = EAT. Ik heb namelijk een keer, toen een vriendin van me jarig was en ze op rainbowcake trakteerde, regenboog cake gegeten. En lekker dat het was! 

Als we het nu toch al over eten hebben.. Toen ik met mijn beste vriendin mee was op vakantie zag ik veel kraampjes met crêpe's. Ik wist niet wat het wast, en mocht er eentje proberen met nutella. Je wordt er heel erg vol van, maar het is wel heel erg lekker! 

I.p.v eroverheen lopen ging ik (samen met mijn ouders en zus) over deze brug fietsen. Het was enorm druk, dus eigenlijk hadden we beter kunnen lopen, maar we hadden fietsen gehuurd voor de hele dag en hebben dus de hele dag in San Francisco gefietst. En leuk dat het was! Gelukkig wel met elektrische fietsen, anders was het onmogelijk voor ons met al die heuvels.. 

Haha nee oké, grapje, ik liet even mijn fantasie gaan.. I wish! 

15 opmerkingen:

  1. Hahaha die laatste, you wish:)
    Maaroke, die vakantie in Amerika heeft je ver gebracht! Jaloeeers! xx lieffs Marleen

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw wat een ontzettend gave en leuke dingen kan je al afstrepen zeg! Leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. hahaa zitten leuek tussen! die laatste ;)
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw echt jaloers op je trip naar NY!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wauw ben echt jarloers, ik heb al die dingen niet gedaan hoor! Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wow jij hebt echt de meest geweldige dingen in je leven gedaan 0.0 Ik hoop ooit ook heel veel hiervan af te kunnen strepen! Erg leuk artikel, Liefs :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je al veel gedaan zeg! Echt super gaaf :D

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ha, leuke post girl!
    Heel tof wat je gedaan hebt..
    'learn to not care about what others think of me' is waarschijnlijk het meest belangrijk.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een superleuke post, en wat maak jij mooie reizen dan, Amerika! Zo gaaf (:

    BeantwoordenVerwijderen
  10. aah je hebt superleuke dingen al gedaan :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wooow wat heb jij al veel leuke dingen gedaan zeg! Bofkont dat je bent :D

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Rainbow cake wil ik ook zeker nog maken! :D

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.