UA-37194977-1

28.7.16

3 outfits voor de zomer

In de zomermaanden vind ik het altijd het leukst om mezelf te kleden. Jurkjes, playsuits, sandaaltjes of gewoon sneakers: veel vrolijker dan in de andere maanden! Ik heb Esprit flink rondgeneusd om drie zomer setjes voor jullie samen te stellen. Kijk je mee?



Het katoenen jurkje (€59,99) trok meteen mijn aandacht. Dit model stond hem zo mooi en stoer! Om het jurkje in haar stoere staat te behouden, heb ik er deze sneakers (€ 69,99) bij gecombineerd. Toevallig vond ik er een horloge bij (€69,90) in precies dezelfde kleur, wat de outfit helemaal afmaakte.
Deze jumpsuit (€89,99) is ideaal voor een zomerse avond. Dress it up met de prachtige witte hakken op de collage, of dress it down met deze simpele sandaaltjes. De rosé gouden armband (€79,90) staat niet alleen mooi met het blauw van de jumpsuit, het matcht ook nog eens met de subtielen rosé-goudkleurige V-sieraad bij de decolleté. Details, people!
Ik ben helemaal fan van het suède bruine rokje met knoopsluitingen (€89,99). Je ziet ze de laatste tijd best vaak en ik heb bij niemand nog gedacht dat het echt niet staat. Combineer het met een simpele zwarte blouse (€39,99) en sandaaltjes met bandjes (€69,99) en je zomer outfit is helemaal klaar! Laat die bruine legs maar flink zien!

Welke outfit vind jij het leukst? 

Liefs, Jolet

Facebook | Twitter | Instagram | Bloglovin'

6 opmerkingen:

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.