UA-37194977-1

22.7.16

Rituals The Ritual of Karma Bed & Body Mist

Om mezelf op wat leuks te trakteren voordat ik op vakantie zou gaan, ben ik nog even langs de Rituals geweest: een merk dat de meesten van jullie waarschijnlijk wel kennen. Ik was op zoek naar een nieuwe Bed & Body Mist, aangezien de andere die ik er van heb me zo goed beviel. En die missie is gelukt: aanschouw mijn nieuwe Bed & Body Mist: The Ritual of Karma.

De collectie waaruit deze Bed & Body Mist komt, The ritual of Karma genaamd, is een summer limited edition. De geur bestaat uit de lichtzoete bloemengeur van witte lotus, gecombineerd met het verfrissende van bergamot.

Dit is niet het enige product uit de Limited Edition collectie van Rituals: je kunt je huid ook verwennen met de douche foam en olie, body scrub, body crème of je kamer verrijken met de geuren van de geurkaars en -stokjes. Alle producten zijn te herkennen aan de lichtblauwe verpakking: een leuk zomers kleurtje!
De verpakking is erg mooi, de luxe die je gewend bent van Rituals. Ze houden het altijd simpel, maar dat is juist de kracht van hun flacons, vind ik.
De Bed & Body Mist, is zoals de naam als zegt, niet alleen bedoeld voor je lichaam, maar ook voor je bed. In slaap vallen met deze heerlijke geur is geen straf! Want geloof me, hij ruikt echt heerlijk! 

Ik ben heel tevreden over deze aankoop en Rituals verdient van mij een groot applausje met deze summer limited edition. De 'Rituals of Karma' collectie is nu nog verkrijgbaar, maar ik weet niet tot hoe lang dit nog duurt. Als je nog iets uit deze collectie wil bemachtigen, raad ik je aan om dat niet te lang uit te stellen.

Deze Bed & Body mist bevat 50 ml en kost €16,50. 

Liefs, Jolet

1 opmerking:

  1. Ik zoek al een tijdje een fijne body mist, dus ik ga binnenkort even langs Rituals denk ik :) Heeft je blog trouwens Bloglovin zodat ik je daarop kan volgen? Ik zie het namelijk niet in de sidebar van je blog staan ;)

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.