UA-37194977-1

18.4.16

Hotspot | Locals in Tilburg


Zoals jullie misschien al wel weten ben ik een tijdje geleden met Patrice een weekendje weg geweest. We zijn in Breda geweest, maar hebben ook nog even geluncht in Tilburg voordat we naar het persevent van John Beerens gingen. Daar ontdekten we een super leuke hotspot: Locals.

Een van de eerste dingen die me trokken, was dit bordje dat buiten hing. Echt zo'n old school bord met een soort samenvattinkje van wat er op de menukaart staat, cool! 

De inrichting van de koffiebar is ook al zo leuk. Tof dat de wereld op de muur is geschilderd! Ik vind de kleuren trouwens ook goed op elkaar afgestemd, met dat wit/zwart/blauw/hout.

Mij kun je ook altijd heel blij maken met een krijtbord waar met een mooi lettertype het menu is opgeschreven. Dat 'old school' effect komt hier ook weer terug!

De menukaarten hingen aan een klembord aan de muur. Het ziet er niet alleen leuk uit, het is ook nog ruimtebesparend voor de tafel waar je aan eet. Daar is over nagedacht! 

Ik kan altijd heel erg genieten van de kleine dingetjes, zoals wanneer ik mijn bestek op een leuke manier krijg aangeboden. De kleine dingen maken een lunch op deze manier net iets leuker! 

Ik koos voor de tosti met pittige kaas en homemade saus. Ik houd normaal niet van pittig, maar vond het bij dit broodje heel erg meevallen. De tosti is overigens ook groter en dikker dan een normale tosti, dit omdat er zuurdesembrood is gebruikt. Het broodje was heerlijk! Na deze maaltijd heb je wel meer dan genoeg gehad trouwens, want ik was echt super vol. 

Wat ook in Locals te vinden was en wat ik eigenlijk nog nooit eerder had gezien in een koffiebar, was de kast met spelletjes die je kon pakken om te spelen. Super leuk! 

Als je in Tilburg bent en een leuk en knus plekje zoekt om wat te gaan eten en drinken, is Locals zeker de moeite waard om even langs te gaan! 

13 opmerkingen:

  1. Wat een leuk plekje, zo autenthiek. Leuk om te lezen dat je hier was voor het event! Als ik ooit weer in de buurt ben ga ik dit even opzoeken!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuke tip, daar ga ik binnenkort eens even langs! Tilburg heeft overigens nog meer van dit soort leuke plekjes. Tien, Buutvrij en Studio zijn ook echte aanraders.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze noteer ik! Daar ga ik langs de volgende keer ik in Tilburg ben :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuk tentje! Het ziet er allemaal ook erg smakelijk uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Helaas kom ik niet vaak in Tilburg, daar ik in Utrecht woon. Maar ik vind dit wel een toffe hotspots. Thanks for sharing.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke tip, ziet er gezellig uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ziet er uit als een super gezellig en fijne koffiebar!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat leuk! ik woon in Tilburg en kende het helemaal niet!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.