UA-37194977-1

25.5.16

GIVE-AWAY: LOOkX | Sun Kissed trendcollectie


LOOkX komt met de gloednieuwe trendcollectie voor 2016. LOOkX haalt met deze collectie de zon naar je gezicht. Hun geliefde eyeshadows worden voor de gelegenhuid uitgerust in warme goudtinten en de limited lipproducten krijgen een zinderende sunkissed look. Doordat er verzorgende ingrediënten toegevoegd zijn aan de producten, geniet je huid dubbel van al dat moois! Ik review een eyeshadow en een lipgloss. Daarbij heb ik ook nog een leuke mededeling: ik mag deze producten ook aan één van jullie weggeven!


Deze limited edition oogschaduw in Wood refelxion pearl+ (€7,75) is volgens LOOkX een "hooggepigmenteerde oogschaduw met een subtiel glanzende finish. De formule bevat vitamine E en beeswax (bijenwas), ter verzorging en bescherming van de tere huid rond de ogen."

 De kleur heeft een prachtige groene shimmerige kleur met een gouden ondertoon.

Oh man, kijk hoe mooi! Ik vind de kleur echt prachtig (vooral omdat ik groene ogen heb en dit dus heel goed bij mijn oogkleur past) en de pigmentatie is ook nog eens goed.

Bij deze look heb ik een witte kleur op m'n ooglid gedaan en de groene kleur in m'n crease. Hij is niet heel donker van zichzelf, maar donker genoeg voor een creasekleur. Ik vind hem echt prachtig! Mijn ogen komen door deze oogschaduw zo mooi uit de verf. Dit kun je wat beter zien op de onderste foto.


Misschien vroeg je je al af waar je zo'n mono-oogschaduw bewaart. Ik had zelf nog een eyeshadow box waar drie oogschaduws in kunnen. Je kunt er ook voor kiezen om een mono eyeshadow box aan te schaffen, deze is maar €3,25. Door een magneet blijven deze oogschaduws op hun plek zitten.


Ik heb niet alleen een prachtige oogschaduw van de collectie.. Ik heb ook nog een lipgloss! Deze in de kleur Sweet milkshake pearl (€18,25). Wat LOOkX over deze lipgloss zegt: 
Deze hooggepigmenteerde matte crèmelipstick en heldere gloss met parelpigmenten kunnen los van elkaar gedragen worden, maar ook over elkaar heen voor een opvallende lipmake-up. Beide formules bestaan voor 85% uit voedende ingrediënten, zoals wonderboomolie en het anti-verouderende vitamine E, waardoor lippen de hele dag soepel blijven aanvoelen.
De lipgloss hoort dus eigenlijk bij de lipstick die ook bij deze collectie hoort, maar deze heb ik zelf niet. Daarom de lipgloss maar los testen!

De lipgloss heb ik in de kleur Sweet milkshake pearl (€18,25).


Op mijn huid heeft de lipgloss een perziken kleurtje. 

Op mijn lippen zie je echter weinig van het kleurtje terug. Het enige wat je vooral ziet, is een glans. Hij voelt - wat LOOkX ook beloofd had - wel heel zacht aan en het voelt alsof je lippen gevoed worden. Ik denk alleen wel dat je deze lipgloss in combinatie met een lipstick moet dragen. Los zou ik hem niet snel op doen omdat hij toch een beetje saai is. 

En dit is dan de look! LOOkX heeft mij weer niet teleurgesteld. De lipgloss had wel iets meer pigmentatie mogen hebben, maar daar is hij waarschijnlijk ook niet voor bedoeld. LOOkX heeft ook make-up tutorials online staan over hoe je deze producten kunt gebruiken bij een kissed from sun look en een summer dream look. 

WINACTIE:

Zoals jullie (waarschijnlijk) al wisten, heb ik extra producten gekregen om deze aan twee van jullie weg te geven! Wat moet je doen om te kunnen winnen? Heel simpel! Je hoeft mij te volgen op TWEE van mijn kanalen (laat ook even weten welke) en een reactie met e-mailadres achterlaten bij de reacties:


Als je mij volgt op meerdere kanalen, krijg je natuurlijk extra kansen. Laat het me wel even weten! 

Op 21 juni maak ik de twee winnaars bekend (één winnaar krijgt deze oogschaduw, de andere winnaar de roze in het pallete)! Succes iedereen! 

6 opmerkingen:

  1. Oeh, jaaaaa
    Ik hou van make-up!

    Ik volg je op facebook
    Ik volg je op instagram
    Ik zou je volgen op twitter als ik dat had
    En ik zou volgen op bloglovin' als ik dat had

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een bijzondere kleur is dit, heel erg mooi die groene oogschaduw. Ik doe gezellig mee. Ik volg je op bloglovin en FB.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke winactie! De oogschaduw is vooral heel mooi. Ik doe graag mee. Ik volg o BL, FB (Tamara Mara Großmaul), Instagram & Twitter. (@paramara1982). e-mail paramara1982@gmail.com

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De producten zien er goed uit! Ik heb zelf ook een gloss van LOOkX en die voelt ook erg fijn aan op de lippen. Heel veel succes met de winactie iedereen!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er leuk uit!Zou niet weten wat eerst aan te brengen. Die kleurtjes zijn echt mijn ding! Volg je op instagram, bloglovin en natuurlijk op facebook (yaradewulf)
    Mijn e-mail: yara.dewulf@hotmail.be

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.