UA-37194977-1

17.3.16

Healthy | Health Advies Breda


Yes, Jolet en ik gingen een weekendje weg naar Noord-Brabant voor een persevent! We besloten om eerst te overnachten in Breda voordat we door gingen naar Tilburg. Ik blij, want hier zit health advies Breda: de enige plek in Nederland waar je je gratis op kan laten meten en daarbij een gratis voedings- en trainingsschema krijgt.

We werden vriendelijk ontvangen door Lyna van Lift in Style. Ze ging meteen aan de slag door m'n vetpercentage op te meten. Daarna kreeg ik haar kaartje mee en moest ik doorgeven wat ik aan sport deed en de laatste 3 dagen heb gegeten. Op basis van deze informatie krijg ik dan een voedings- en trainingsschema toegestuurd! En dat helemaal GRATIS! Wat een top service.

Uiteraard wilde ik deze gave plek niet verlaten zonder lekkere eiwitrepen mee te nemen. Op advies van Lyna heb ik Oh Yeah repen en Quest bars meegenomen. Lyna is net als ik ook gek op chocola, dus ze wist precies wat ik lekker zou vinden. Ik heb al een paar getest en ze zijn inderdaad heerlijk!

Binnenkort zal ik jullie vertellen welke energierepen ik heb gekozen en wat ze voor mij deden. Houd deze blog in de gaten!

7 opmerkingen:

  1. Oe wat een interessante en leuke post!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben heel benieuwd naar het volgend artikel hierover. Wat leuk dat ze dit gewoon gratis doen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hele leuke post! Ook een leuk concept trouwens, dat ze dat gratis doen. :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Dat ziet er lekker uit zeg! Heel benieuwd naar wat je van die repen vindt! x Rowan

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf, ook dat ze het gratis doen! Ik ben erg benieuwd.

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.