UA-37194977-1

26.2.16

Shoplog | Armbandjes van Amysfashionandmore


De laatste tijd kwam het zonnetje er steeds vaker door (of dat zat tussen m'n oren en ik zag alleen maar wat ik wilde zien...) en daardoor begon het weer te kriebelen om vrolijke armbandjes te bestellen. Dit alvast voor de zomer, maar ook voor nu om wat meer kleur in mijn outfits te brengen. En dat deed ik, bij Amysfashionandmore

Ik heb even flink wat ingeslagen! De armbandjes kun je hier vinden. Ik vind ze allemaal zo mooi! Mijn favoriet is die met de dromenvanger en de blauwe met het palmboompje (de oorbellen op de achtergrond komen ook van Amysfashionandmore, maar die had ik al wat eerder besteld). Welke vind jij het mooist? En kende jij deze webshop al?


17 opmerkingen:

  1. Wat een super vrolijke, zomerse armbandjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wauw, heel gaaf! De dromenvanger vind ik ook onwijs mooi zeg!

    Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een super leuke armbandjes zeg! Die dromenvanger is echt geweldig! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk! Ik vind die met de dromenvanger en de roze met het sterretje het leukst.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke armbandjes, vooral voor de zomerse dagen vind ik ze erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Mooi! Ik vind dat gouden armbandje met de dromenvanger en het armbandje met die oranje, blauwe en grijze kralen en dat veertje het mooist! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Super pretty! Ik vind de blauwe (met een vogeltje?) het leukst. X

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super pretty! Ik vind de blauwe (met een vogeltje?) het leukst. X

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een zomerse bandjes zeg! Leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk gescoord. Ik vind op dit moment grijze steen met kruis en blauwe armband met een palmboom net als jij. Het ziet er schattig uit. Geniet ervan!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een vrolijke en leuke armbandjes :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Zo leuk!! Ik hou echt van armbandjes! Ik heb er ook een hele hoop, van all-arround-the-world :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Wat een super leuke armbandjes!

    Liefs,
    Susan

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.