UA-37194977-1

2.2.16

LIFE LATELY | Hillsong, ring, Blond Amsterdam mok


Soms maak ik dingen mee of koop/krijg ik dingen waarvan ik denk: dit moet ik echt even kwijt op m'n blog. De laatste tijd ben ik namelijk naar een concert geweest, heb ik mijn eerste Blond Amsterdam mok gekocht en heb ik een prachtige ring van m'n vriend gekregen.

27 januari ging ik met een aantal vrienden naar Amsterdam: we gingen namelijk naar het concert van Hillsong Worship in Heineken Music Hall. Na ongeveer twee en een half uur reizen, een tussenstop bij de Mac en iets langer dan een uur wachten, begon het concert dan eindelijk. En wat hebben we genoten! Hillsong Worship is een christelijke band die aanbiddingsmuziek in een heel modern jasje steekt. Eigenlijk luister je naar pop, maar dan met christelijke teksten. Van Hillsong Worship vind ik Running een het leukste nummer, maar van Hillsong Young&Free (wat ik eigenlijk net iets leuker vind dan Hillsong Worship omdat het wat swingender is) vind ik Alive en This is living heel leuk.

Dan mijn allereerste Blond Amsterdam aankoop! Ik vind al een aantal jaren hun collectie echt geweldig, maar net iets te duur om van bijvoorbeeld de borden of mokken een aantal setjes te kopen. Toen ik deze mok zag staan (wat trouwens helemaal vol staat met dingen die ik leuk vind), móést ik hem wel meenemen. Hij is ook lekker groot: ideaal voor thee of chocolademelk.

Toen ik met mijn vriend in de Kijkshop was, viel mijn oog meteen op deze ring. Mijn vriend was zo lief om deze voor mij te kopen als aandenken aan mijn doop. Ik ben echt verliefd op dit pareltje!


Volg jij mij al op Bloglovin'?

23 opmerkingen:

  1. Oeh, die ring is wel heel erg mooi, daar zou ik ook zomaar voor door de knieën kunnen gaan! En die mokken vind ik trouwens ook heel gezellig. Ik heb echt een zwak voor dat soort illustraties en humor.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Tof, zo'n Amsterdam-dagje ! Met blijvende herinneringen...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Leuke mok, Blond Amsteram heeft leuke spullen. De ring die je hebt gekregen is prachtig.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een mooie ring heb je gekregen van je vriend.
    Wat een super mooie mak heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie ring zeg! Wow. Die mok vind ik ook heel nice!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een vriendje :o)
    ik ga dat ook eens proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. wat een vriendje :o)
    ik ga dat ook eens proberen ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie ring heb je gekregen, lief van je vriend! De mok vind ik er ook erg leuk uitzien en fijn dat het concert zo goed is bevallen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Pop met christelijke teksten, eens iets anders. Mop met lipstick vind ik echt leuk. Mijn buurvrouw is blond en verzameld ook blonde spullen. Alleen die gaan so snel beschadigen dat zij nu stop, omdat ze toch vrij prijzig zijn door de kwaliteit.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb net dezelfde mok als jij! Kon ik, als beautyblogger, echt niet laten liggen :D

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Schattig die mok en die ring is ook heel mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. je blond mok is zo leuk! ik heb er ook een, de opdrukjes zijn altijd zo cute <3

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuk zeg!! Die blond mok is echt awesome, blond heeft sowieso altijd leuk servies!!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een leuke foto's! Wat een prachtige ring ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ziet er heel leuk uit. Die Blond Amsterdam mok is heel leuk, lekker vrolijk.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wauw die ring is echt prachtig. En blond amsterdam ben ik echt fan van, die mok is leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Die blong amsterdam aankoop vind ik echt heel leuk! En wat is je ring prachtig zeg! Heel lief van je vriend.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. I really love this fun mug!
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Oeh, verliefd op je mok van Blond! Ik heb echt een hele grote liefde voor de merk en deze mok vind ik echt heel tof <3

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ten eerste nog bedankt voor je compliment over m'n nieuwe kapsel (:
    En wat lief dat je vriend die ring voor je heeft gehaald zeg!
    &Blond mokken drinken ook nog eens heel erg lekker haha, mijn lievelingskop is ook van Blond!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.