UA-37194977-1

28.1.16

Mijn favoriete Instagrammers #3


Ik vond dat het weer eens tijd weer voor een nieuwe 'Mijn favoriete Instagrammers'! Deze keer laat ik 4 accounts zien die vooral gerelateerd zijn aan interieur. 

Monique van @huisje.van.monique is een heel gezellig Instagramaccount. Ze deelt foto's van haar prachtige interieur dat bestaat uit de kleuren zwart, wit, grijs en hout. Ook deelt ze vaak kliekjes van haar 4 kinderen. Heerlijk om te zien!

Het interieur van @zus_interieur lijkt een beetje op de kleuren die Monique ook gebruikt. Ik vind dat ontzettend mooi, het straalt niet alleen rust uit, maar het heeft ook wel iets chiques. Zus interieur heeft trouwens ook een blog waar ze nog meer foto's van haar interieur deelt.

Op @homedeconl worden allemaal interieurfoto's gedeeld van andere Instagram accounts. Op die manier heb je een overzicht van allemaal verschillende interieurs én kun je nieuwe Instagrammers ontdekken.

Wat ik zo leuk vind aan @laurielauriane, is dat ze van die aandoenlijke foto's deelt. Haar super fluffy kat komt vaak terug in haar foto's en ze gebruikt (bijna) altijd een witte achtergrond. De manier waarop ze fotografeert is gewoon zo mooi: je kunt echt zien dat ze er over na denkt en er tijd in steekt.

31 opmerkingen:

  1. Wow! Hun plaatsen echt prachtige foto's zeg! -x-

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oeh alles zit er zo clean en strak uit! Heel mooi met al dat wit en het straalt inderdaad rust uit. Ik ben de laatste tijd een stuk meer bezig met interieur, dus ik vind dit soort accounts erg interessant!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heey wat interessant zeg! Zijn ook wel leuke foto's.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw wat een gave accounts lijken mij dit! Ik ga snel eens kijken :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Die mensen wonen moooiiiii... !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. ik heb instagram, maar eerlijk gezegd maak ik er weinig gebruik van, alleen als ze me zeggen dat ik daar of daar eens moet zien.
    De interieuren zijn mooi, maar niks voor me, het is te wit

    BeantwoordenVerwijderen
  7. ik heb instagram, maar eerlijk gezegd maak ik er weinig gebruik van, alleen als ze me zeggen dat ik daar of daar eens moet zien.
    De interieuren zijn mooi, maar niks voor me, het is te wit

    BeantwoordenVerwijderen
  8. zo veel mooie inspiratie volle accounts! ik kende ze nog niet!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een mooie inspiratie! Ik ben echt dol op Instagram!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Prach-ti-ge foto's! Kan ik ook heel erg van genieten en zou ik uuuuuren naar kunnen kijken.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Yesss, altijd welkom deze artikelen. Er is zoveel moois te vinden op Instagram <3. Raak er echt nooit uitgekeken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie en inspirerende foto's plaatsen ze, wil gelijk mijn woonkamer anders hebben haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke accounts! Ik hou van zulke accounts met perfecte foto's!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Ooooh die laatste is echt geweldig! Wat een plaatjes <3

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik ken nog geen enkele van deze accounts, leuke voorstelling.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. De foto’s zien er ook echt goed uit, warm stijlvol met rust van wit. Het zijn zeker mooi instagram foto’s wat niet makkelijk om te maken is. Minder last van onzuiverheden na drie weken gebruik en met alle andere eigenschappen. Wat klinkt dit als een ideaal BB creme zeg. Maar dit merk dat ik bij apotheek kocht heb ik altijd een positief en vertrouwd gevoel erbij.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. De laatste lijkt mij wel wat, ik ga een kijkje nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Ik kende deze accounts nog niet, maar de foto's zien er zeker goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wauw, super mooie foto's! Heerlijk om naar te kijken :D

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Wat een mooie foto's! Ik snap zeker waarom het favorieten zijn, haha. Mijn interesse op instagram ligt meer bij make-up.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Ik kende geen enkele instagrammer maar ze plaatsen echt wonderlijke foto's!!

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Prachtige inspiratiefoto's, ik ga de accounts ook even bekijken op insta :)

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Wat een toffe interieur accounts! Ik volg ze allemaal nog niet. Ben erg benieuwd naar alle foto's dus ik ga ze gelijk opzoeken op Instagram!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Wauw dat laatste account ben ik direct gaan volgen. Prachtige foto's

    BeantwoordenVerwijderen
  25. Prachtige foto's! Ik vind het altijd moeilijk om een feed bij te houden

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Wauw wat een prachtige foto's allemaal!! Voel me er helemaal door geïnspireerd!! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Wij hebben dezelfde smaak zie ik al. Ik vind ze ook mooi! Je hebt een mooi artikel geschreven

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.