UA-37194977-1

6.11.15

Goldenmustaches is nu Thingsiwanttoblogabout


Misschien is het je wel opgemerkt: er zijn een aantal dingetjes veranderd omtrent mijn blog.

De grootste verandering is de blognaam. Ik ben van Golden mustaches naar Things I want to blog about gegaan. Dit omdat ik de naam Golden Mustaches totaal niet meer bij mijn blog en bij de tijd vond passen. Mijn blog bestaat al een aantal jaren en in de tijd dat ik de naam Golden mustaches had bedacht, waren snorren helemaal hip en happening. Deze trend is inmiddels allang voorbij en ik ben daarom op zoek gegaan naar een blognaam die langer met de tijd mee gaat, maar ook meer bij mij past. Na lang nadenken heb ik er voor gekozen om mijn blognaam te veranderen in Thingsiwanttoblogabout. De naam spreekt eigenlijk wel voor zich: ik plaats artikelen over de dingen waar ik graag over wil schrijven. Ik beperk me dus niet alleen tot één onderwerp, maar blog simpel gezegd over de dingen die ik op dat moment kwijt wil. Aangezien ik soms echt een warhoofd ben, past dit veel beter bij mij.

Met de lay-out ben ik nog steeds bezig. Omdat ik maar niet tevreden kan worden met de lay-outs die ik al uitgeprobeerd heb, ben ik van plan om een Premade Template te kopen via Etsy. Binnenkort zal mijn lay-out dus weer veranderd worden tot ik het eindelijk naar mijn zin heb.

Verder zijn de namen van mijn Social media aangepast. Hier komt nog een apart artikel over.

10 opmerkingen:

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.