UA-37194977-1

14.4.13

Groupon


Korting. Wie houdt er niet van? Groupon heeft dit ook onder ogen gezien en heeft een site (en een app) gelanceerd met leuke aanbiedingen. Deze aanbiedingen verschillen van vliegdeals tot mode, make-upsets, reizen (zoals een 3-daagse citytrip naar Parijs, all-in skivakantie met 7 overnachtingen, overnachtingen in 4-sterren hotels enzovoort), workshops en veel meer.
Toen ik op deze site aan het rondkijken was en de "beauty aanbiedingen" voorbij zag komen, maakte mijn hart een sprongetje. Beauty-kortingen met afprijzingen tot 70%! Wie laat dat nou gaan?!

Vooral vind ik dus de beautydeals interessant. Hier zijn veel aanbiedingen: van kapper, tot pedicure en manicure, tot afvallen, styling en ga zo maar door.

Ik zou zeggen: neem snel een kijkje op Groupon.nl!

33 opmerkingen:

  1. ik vind groupon altijd heel handig,hele toffe actie's hebben ze altijd :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik heb er een tegoedbon van:) Hoop dat er snel leuke acties dicht in mijn buurt komen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Groupon is echt een handige site! kisses

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik kijk regelmatig op Groupon, echt een handige site!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ik heb groupon een tijdje geleden ontdekt en het is echt superfijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Handig om te weten dat ze een app hebben, gelijk even gedownload, thanks!
    Laatst nog een fitnessabbo gekocht via groupon haha x)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. handig, ik hou van korting:)
    Liefs,x

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Mijn zusje heeft daar hele leuke converse sneakers gekocht. Korting is altijd leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Great post! I'm your new follower! :) I hope to see you in my blog sometimes. Thanks! Kisses from VV!!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. I say interesting, I like
    have been here made me get something useful of course. not just take the time and write this comment. thank you for this interesting post
    please visit my blog at http://dengandemikian.blogspot.com
    many words about the life and ideals as well as business

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Ik vertrouwde Groupon niet echt, tot ik daar eens één keer iets goedkoop kocht. Kleine dingetjes durf ik wel kopen daar, maar voor reizen ofzo, bwa, ik weet het niet. Blijf het een beetje riskant vinden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik kijk wel eens op de site, maar snap het nooit zo goed. :P

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Dit heb ik wel eens voorbij zien komen, echt heel fijn en handig!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Handige site met veel korting, alleen ik gebruik het niet :p x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. handige site is dat!

    xxx
    Anouk
    www.stylememories.com

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat handig! Je hebt een erg leuke blog, ik ga je volgen! :)
    Altijd welkom op mijn blog

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Ik vind het opzich wel een handige site, maar toch maak ik er niet heel vaak gebruik van!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Leuke blog!
    Ik heb je net gevolgd, zou je mijn blog willen volgen?
    beautyenzo-hm.blogspot.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.