UA-37194977-1

24.10.12

Fall Fashion

Het is niet mijn favoriete seizoen - niets kan tegen de zomer op -, maar qua fashion en beauty vind ik toch de herfst het leukst. Veel warme, donkere kleuren, wat toch het meest bij mijn stijl past.
Ik kan zeggen dat sinds ik op tumblr zit mijn kledingstijl meer 'eigen' wordt, en wil graag wat 'inspiring' plaatjes met jullie willen delen.
Benieuwd?





Dikke truien. Ten Ten eerste zijn ze super comfi en ook nog eens lekker warm, maar ik vind ze ook heel erg leuk om te dragen. Ik zou ze dan wel net iets langer kopen, zodat het bij de voorkant van m'n broek in kan met een leuk riempje. Ook zou ik er een langere ketting bij dragen om het wat minder simpel te maken.





Legergroene items gecombineerd met bruin. Ik kom dit soort dingen ook steeds vaker tegen op tumblr, en ik vind het echt heel leuk. Ik vind sowieso de kleur legergroen/afvalgroen best mooi. En gecombineerd met bruin vind ik het al helemaal leuk! Hiermee bedoel ik groene truien met bruine sjaals, maar ook een groene broek, sjaal, jas of blazer met bruine schoenen en noem maar op. 



Studs. Ze zijn al een tijdje helemaal 'in', en met deze trend kan ik het ook wel vinden. Studs op schouders van spijkerjasjes, op kraagjes, op broeken, broekzakken, mobielhoesjes, schoenen en noem maar op. Het geeft zo'n stoer, edgy indruk. I love it! 



Sjaals. Geen col sjaals, gewoon normale, lange sjaals die je over je nek slaat zodat je 2 'hangende' kanten hebt. Het is eigenlijk al heel normaal dat je dit doet, maar ik heb eigenlijk nog nooit echt zo een sjaal gedragen. Altijd een col (met uitzondering van vroeger natuurlijk). Dit jaar wil ik ook zulke sjaals gaan dragen, maar dan geen hele erge grote dikke, zodat ik ze wel op school en in mijn vrije tijd kan dragen. 


Dit plaatje is echt perfect voor dit: de 3 in 1. Een zwarte leren jas, een 'cross tee' en een bordeaux-rode broek. Sowieso kun je zwarte leren jassen met alles combineren, en vooral in de herfst of winter vind ik dit leuk. Op lookbook ben ik het ook al weer een aantal keer tegen gekomen en eigenlijk komt dit elk jaar weer terug. En dan niet als een gewone jas voor op de fiets, maar gewoon als kleding voor op school, vrije tijd etc.
Cross Tee is een t-shirt met een kruis. Ik vind dit zo leuk! Vooral zoals de vrouw het op het plaatje draagt. Met een leren jas dus, en met het t-shirt in de voorkant van haar broek. Ik vind een cross tee ook leuk met studs, maar een simpel wit t-shirt met een zwart kruis vind ik het leukst.
Dan de bordeaux-rode broek. Die is al een tijdje in en ik vind het super leuk voor de herfst. Net als een legergroene of een mosterdgele. Bordeaux rood is echt een herfstkleur en het is leuk te combineren met grijs, zwart en wit.

Love, Jolet

9 opmerkingen:

  1. ik vind de trends van dit seizoen ook helemaal geweldig!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. haha wat leuk! we hebben denk ik wel een beetje dezelfde stijl! Ik hou ook van studs, lekkere grote leuke (vintage) truien en legerprint. En daarnaast be nik ook sinds kort gek van bordeauxrood! prachtige kleur:)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Vind studs heel minder worden, helaas :( maar die legergroene en bordeauxrode items vind ik prachtig!
    Helemaal geweldig dit seizoen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hele leuke inspiratiepost!
    Ik ga je volgen,
    liefs x

    BeantwoordenVerwijderen
  5. wat een leuk idee om elkaar te volgen, wij volgen je nu :) volg je nog terug?
    xoxo fije en lynn

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.