UA-37194977-1

7.12.15

MUA | Ethereal Whipped Look


Sinds november ligt de Ethereal Whipped Look lijn van MUA in de schappen bij Kruidvat. Met producten van deze lijn kunt je een zachte romantische look voor zowel overdag als 's avonds creëren. Ik review een blush, lipgloss en hightlighter.

De producten geswatcht op m'n hand zien er in ieder geval goed gepigmenteerd uit. Nu is het altijd nog de vraag of ze er op mijn huid of lippen ook zo gepigmenteerd zijn: we zullen zien! 

Wat de highlighter volgens MUA belooft:
De MUA's Undress Your Skin Shimmer Highlighter zorgt direct dat je straalt en geeft elke teint een boost. De highlighter kan op het gehele gezicht aangebracht worden voor een glowy uitstraling of breng hem aan op je jukbenen en onder je wenkbrauwen om te accentueren.

Ik vind de highlighter zo mooi! De parelmoere kleur, het patroon, de shimmer die erin zit.. Ik ben er echt weg van! De eerste indruk is in ieder geval heel goed.

Hier zie je de kleur net iets beter. Mooi is ie, hè? 

Hier heb ik de highlighter aangebracht boven mijn jukbeenderen. Zoals je kunt zien doet de highilighter goed z'n werk! Ik zou hem alleen, zoals wel MUA zegt, niet over je hele gezicht aanbrengen. Tenzij je van een glitterhoofd houdt natuurlijk ;).

De prijs van de Highlighter - Pink Shimmer is €5.99. Een prima prijs voor zo'n product! 

Wat MUA over deze blush zegt:
Luxe Whipped Velvet Blush - Rococo Glad & zacht
Laat de MUA Luxe’s Whipped Velvet Blush over je wangen glijden voor een lichte maar directe kleur. Tip: Breng aan op de jukbenen en werk zachtjes in een opwaartse beweging met je penseel. Werk het af met een vleugje van MUA ‘s Undressed Highlighting Powder voor die extra glans.

De kleur heeft, zoals op te maken uit de verpakking, een zachte roze kleur. Ik ben alleen niet bekend met cream blushes en dit is dus wel even iets nieuws voor me. De zachte substantie zorgt er in ieder geval wel voor dat het makkelijk is om de blush aan te brengen en uit te smeren op de wangen.

De lichtroze kleur is subtiel aanwezig en zorgt voor een gezond kleurtje op de wangen.

De prijs van de Whipped Blush - Rococo is €4.99. 

Wat MUA over de lipgloss zegt:
Luxe Whipped Velvet Lip – Spry
Smeer de Luxe Whipped Velvet Lip over je lippen voor een ultra zachte en subtiele kleur. Deze super gladde nieuwe formule zal de lippen niet uitdrogen zodat je lippen er de hele dag goed uitzien. Tip: Gebruik MUA ‘s Clear Lip Liner vooraf zodat de kleur op zijn plaats blijft
Wat MUA beweert over de 'super gladde nieuwe formule' klopt helemaal. De lipgloss is een fijn product om aan te brengen en droogt mijn lippen ook zeker niet uit. 

De kleur is erg subtiel, het is echt een my lips but better kleur. Het neigt naar perzik/bruin, ik vind hem echt heel erg mooi. Bij mij heeft de subtiele kleur genoeg effect om mijn ogen net iets meer te laten spreken. Gedurende de dag moet je de lipgloss wel bijwerken want hij blijft zeker niet de hele dag zitten.

De Whipped Lip in Spry is verkrijgbaar voor €4.99. 

Ik ben super tevreden over de producten. Ik moest eerst even wennen aan de blush omdat ik niet zo bekend was met cream blushes, maar ik vind het eigenlijk heel fijn werken. Inmiddels gebruik ik alle producten bijna dagelijks en dat is een zeer goed teken! 

20 opmerkingen:

  1. Wauw wat een mooie producten allemaal! Ik vind die highlighter heel gaaf! Ik heb 'm zelf ook, en het resultaat is zó mooi.
    Wat een super leuke blog heb je!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Beide producten staan je erg goed, vooral die lipgloss ook al is ie alweer wat weggevaagd!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Prachtige producten, de lipgloss ziet er vooral erg mooi uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige producten, de lipkleur vind ik heel mooi! De blush en highlighter zijn lekker fris!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  5. I love the products! The make-up is amazing:)

    irenethayer.com

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die lipgloss is heel mooi zeg, heel subtiel!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Die highlighter heb ik ook nog ergens liggen maar ik pak hem veel te weinig

    BeantwoordenVerwijderen
  8. De producten klinken wel heel fijn, vooral de highlighter vind ik er wel heel mooi uitzien! Alleen zou ik die inderdaad niet zoals MUA zegt over je hele gezicht aanbrengen haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Zo jammer dat de kruidvat hier bijna niks van dat merk verkoopt, want deze producten zien er heel fijn uit! Vooral de higlighter!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wauw die highlighter is echt heel mooi, die ga ik op mijn verlanglijstje zetten. Dat lipkleurtje staat jou ook heel mooi trouwens!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wou ik vind de producten erg mooi!
    Liefs Nathalie

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hele mooie producten, vooral de highlighter is prachtig!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Ik ben fan van al die producten, wauw!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die highlighter is erg mooi en subtiel, en vind de 'Whipped Lip' je mooi staan!

    BeantwoordenVerwijderen
  15. De highlighter vind ik heel mooi, staat je heel goed!

    BeantwoordenVerwijderen
  16. vooral de highlighter ziet er prachtig uit, wat een mooi resultaat.

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Wat een mooie producten! Ik vind vooral de lipkleur erg gaaf!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.