UA-37194977-1

1.8.16

Byron Bay Suncare


Als je op vakantie naar een warm land gaat, is het heel belangrijk om je regelmatig in te smeren. Ik ben daar zelf heel erg strikt in en heb er in Mallorca voor gezorgd dat ik altijd goed beschermd was voor de zon. Dit deed ik met de Byron Bay Suncare, een merk dat voor mij toen nog onbekend was. Benieuwd wat ik er van vind?

De vier flesjes die ik heb ontvangen, zijn bedoeld voor in en na de zon. Voor in de zon gelden...
De Coconut Oilspray (verkrijgbaar in SPF 6, SPF 15, SPF 20 & SPF 30) & de Invisible Sunspray (verrijgbaar in SPF 20 en SPF 30).
En voor na de zon:
De Cooling Aloe Vera Aftersun Gel, met maar liefs 93% aloe vera gel, voor de perfecte cooling down van je huid na een dagje zonnen & de Aftersun Shimmer Oil voor de perecte sunkissed skin
Eenmaal aangekomen op het strand van Mallorca begonnen we te smeren met deze Invisable Sunspray in factor 30. Ik ben echter vergeten om me goed in te smeren langs de bikinirandjes dus ik was meteen flink verbrand. Ik geef mezelf volledig de schuld daarvoor en niet de zonnebrand. Die deed namelijk heel goed z'n werk! Wat fijn is, is dat je de zonnebrand ook op een natte huid kan gebruiken. Er staat ook bij dat het water resistant is. Ik dacht eerst dat ik de zonnebrand van mijn huid af zag glijden zodra ik het water in ging, maar dat is mogelijk de parfum of een andere grondstof van de zonnebrand. De filters die je huid beschermen tegen schadelijke stralen blijven wél op je huid. Een heel groot pluspunt als je het mij vraagt! Wat betreft het intrekken: het blijft vrij aanwezig op de huid. Op het strand vind ik het niet zo erg, maar als je bijvoorbeeld een dagje weg gaat, oogt dit heel vettig. Dat is eigenlijk het enige nadeel wat ik kan vinden van deze zonnebrand, verder werkt ie top!
Toen de Invisible Sunspray op aan het gaan was, ging de Coconut Oilspray in gebruik. Ik ben totaal geen fan van de geur van kokos, maar de geur is gelukkig niet overheersend en voor mij als kokosnootgeur-hater was deze zonnebrand prima te gebruiken. Op het flesje staat 'non-greasy' en 'water resistant', wat ik altijd belangrijk vind bij een zonnebrand, omdat je toch goed beschermd moet blijven ook wanneer je aan het zwemmen bent. Ik ben gelukkig niet meer verbrand in de vakantie, dus dat betekent dat hij wat zonnebescherming goed z'n werk doet.
De Aftersun Shimmer Oil is denk ik een van de leukste aftersuns die ik ooit gebruik hebt, omdat ie glitters aflaat! Verder trekt het vrij snel in de huid en plakt de aftersun niet: iets waar ik echt een hekel aan heb. Ik heb het gevoel dat het m'n huid verzorgt en voedt, dus dat is een goed teken.
De shimmer s vrij opvallend, maar in de zomer vind ik het best een leuke touch. Zo heb je letterlijk een stralende huid: wat wil je nog meer? ;)
De Cooling Aloe Vera Aftersun Gel vind ik ontzettend fijn! Zoals ik al eerder genoemd had, ben ik flink verbrand geweest op de plekjes waar ik me niet goed genoeg had ingesmeerd. Het deed misschien een beetje pijn om een product te smeren op de plek waar m'n huid heel gevoelig was, maar het voelde echt verkoelend. De substantie is wat dik maar goed uitsmeerbaar en het trekt snel in. De bedoeling van het product zoals Byran Bay omschrijft:
- Geeft direct een verkoelend effect
- Helpt de huid te verzachten na het zonnen
- Verzorgt de huid
- Ondersteunt het hydraterend vermogen van de huid 
Ik vind dat deze Aftersun dat echt nakomt. Een toppertje, wat mij betreft! 
Bij het pakketje ontving ik ook deze super leuke strandtas, die ook op de site verkrijgbaar is. Heel vrolijk en zomers, die aztec printjes! 
Al met al ben ik goed te spreken over deze Suncare producten! De flesjes alleen al zijn super mooi vormgegeven en de kwaliteit is helemaal prima. Ik kan deze producten zeker aanraden!

Byron Bay Suncare is o.a. te koop bij Kruidvat en diverse surf- en beachshops. Bovendien ook online te bestellen via de shop.

Liefs, Jolet

Facebook | Twitter | Instagram | Bloglovin'

11 opmerkingen:

  1. Wat een leuke verpakkingen! Ik kende het merk nog niet, maar het lijkt me zeker het proberen waard.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dit lijken me heerlijke producten, ik ben gek op de geur van kokos! Zelf gebruik ik ook altijd Aloë Vera gel als after sun, heerlijk verkoelend.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Die laatste twee lijken mij echt fijn, aangezien ik super vaak verbrand, haha

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat maak je leuke foto's! Ik heb hier nog wel over nagedacht, maar een zonnebrand moet wel echt in je huid trekken. Goed dat ik deze review lees.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Klinkt goed! Vooral die aftersun klinkt super! En ik vind de verpakkingen ook erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een leuke flesjes! Ik wil ze zeker eens gaan uitproberen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke flesjes, ik kende dit merk nog helemaal niet! Ik vind Australian Gold erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Het plaatsje in Oz ken ik wel, de producten niet haha. Ik hou ze in gedachten! Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Klinkt als fijne producten om in huis te hebben! Ik vind ze er ook erg leuk uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ah, die shimmer is zó leuk! De verpakkingen overigens ook :) Heel bijzonder!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een onwijs leuke flesjes allemaal:-)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.