UA-37194977-1

4.6.16

Rimmel Volume Colourist Mascara

Een tijdje terug had ik me opgegeven als bloginsider voor Vera Camilla om samen met haar de nieuwe mascara van Rimmel London te testen. Het zou de eerste allereerste mascara zijn die geleidelijk aan je 'naakte' wimpers donkerder kleurt. Dat zou betekenen dat je niet meer bang hoeft te zijn om de deur uit te gaan zonder mascara: say hello to even snel boodschappen doen met een make-up loos gezicht! Maar werkt het ook echt?

De verpakking van de mascara is in ieder geval naar mijn smaak. Er zit niet te veel poespas op en de dop is als het ware gedraaid, wat het een speels effect geeft. Het ziet er niet alleen stijlvol uit, maar het is ook nog eens handig met het aanbrengen van de mascara. Op die manier heb je wat beter grip.


Het borsteltje is vrij simpel, heeft veel haartjes en loopt subtiel in een spitse punt. Verder zit er geen boog of iets dergelijks in. Ik vind zo'n borstel ideaal, want zo kom je gemakkelijker bij lastige plekjes.

Maar of de wimpers echt geverfd werden was natuurlijk niet het belangrijkste van de mascara. Want hoe is hij zelf? Nou, heel goed! Hij separeert mijn wimpers goed en laat geen klonten achter. Ook zorgt het voor wat meer lengte. Ik vind hem heel fijn en sinds ik deze heb, gebruik ik hem dagelijks. Ik heb hier trouwens ook het oogschaduw palette gebruikt die ik ook van Rimmel heb ontvangen.

Al met al vind ik het een fijne mascara. Hij maakt mijn wimpers zwart, hij zorgt voor volume en blijft goed zitten gedurende de dag. Van het feit dat de mascara mijn wimpers zwart zou verven, heb ik vrij weinig van gemerkt: het is maar een heel minuscuul klein beetje donkerder geworden. Misschien dat het met blonde wimpers beter werkt. 

De Volume Colourist Mascara is bij de bekende Rimmel verkooppunten verkrijgbaar voor €14,49.

7 opmerkingen:

  1. Hoewel ik Rimmel al jaren ken, heb ik bitter weinig make up van dit merk. En zelfs nog nooit een mascara getest van dit merk.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Dat de wimpers niet bij elkaar plakken door de mascara vind ik ook fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind het resultaat van de mascara er goed uit zien ♥ xx

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Klinkt goed! Ik vind de verpakking van Rimmel mascara's ook altijd erg mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mmm of het echt donkerder maakt vraag ik me toch altijd af. Ik vind de verpakking wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik heb vaker mascars's van Rimmel gehad en die bevallen mij goed. Ik zie dat deze ook weer zo'n fijn borsteltje heeft.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb deze mascara ook, ik vind 'm wel mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.