UA-37194977-1

2.6.16

Draadloze stijltang | Diva Professional


Als je krullend haar hebt en je stijlt het, krult het vaak aan het einde van de dag weer een beetje aan de uiteinden. Vrij irritant, want je stijlt natuurlijk niet voor niets je haar. Hoe handig zou het dan zijn dat wanneer je de hele dag weg bent en geen normale stijltang met draad en al mee kan nemen, maar een mini stijltang zonder draad uit je tas tevoorschijn kan halen om je haar even gauw bij te werken? Nou, ontzettend handig, weet ik sinds ik deze FreeStylerPRO heb!

Op de achterkant staat wat de FreeStylerPRO precies doet. Wat heet meest interessant is om te weten, is dat de keramische plaatjes waar je haar tussen glijdt, macadamiaolie en arganolie afgeeft. Dat zorgt ervoor dat je haar na het stijlen glad en glanzend is. Ook is het handig dat je weet dat de batterij maximaal 40 minuten gebruikt kan worden.

In de verpakking vind je het volgende: de stijltang (dûhh), de oplader en een handig zakje. Het zakje heeft een wat glitterende coating. Dat ziet er ook nog eens leuk uit!

En zo ziet ie eruit! Het heeft een knopje dat steeds knippert zodat je weet dat ie aan is, een high, low en een off stand met daaronder 4 lampjes om te zien hoe vol de batterij nog is.

Aan de lampjes kun je dus zien hoe in hoeverre de stijltang is opgeladen. Hier is hij niet helemaal vol, want hij staat op 1 lampje. Bij 4 lampjes is hij dus helemaal vol. Het opladen duurt ongeveer 3-4 uur. Op zich best lang voor een werking van 40 minuten, maar dat moet ik maar voor lief nemen.

Ook zit er een handig slotje op. Ideaal, want dat bespaart weer ruimte en het is ook nog eens veiliger

En ja hoor, hij doet zijn werk goed! Ik heb voor het gemak maar even mijn staartje gestijld. Zoals je kunt zien, haalt hij alle krul weg zonder dat het pluist! (Behalve de krul die ik zelf heb gemist.) Het is wel een mini-stijltang, dus het stijlen duurt wel iets langer dan normaal, maar dat mag niet wegnemen dat dit ding super goed werkt. Het haar blijft net zo lang stijl als mijn gewone stijltang en ik hoef niet duizend keer door mijn haar om mijn haar stijl te krijgen.

Ik ben fan van deze FreeStylerPRO! Ontzettend handig voor wanneer je op reis gaat, maar ook wanneer je een avond weg bent. Je kunt zo even de badkamer inglippen om je haar bij te werken zonder dat je tas helemaal vol zit. En wat het draadloze betreft: waarom heeft niet iedere stijltang dit? Het is echt ideaal: je zit niet telkens met dat vervelende draad dat je er telkens om en af moet wikkelen en hij zit je ook niet meer in de weg tijdens het stijlen.

De FreeStylerPRO is hier verkrijgbaar op JohnBeerens.com voor €139,-. Het is misschien een uitgave, maar het is het wel waard. Bovendien krijg je er 2 jaar garantie op. Ik kan hem echt iedereen aanraden!

11 opmerkingen:

  1. Wat klinkt deze supergoed! Vooral handig dat je hem zo overal mee naartoe kan nemen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel handig dat hij zo draadloos is, en het resultaat is erg mooi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hij klinkt wel heel fijn en het resultaat ziet er goed uit! Ik heb zelf alleen totaal geen stijltang nodig, omdat mijn haar van nature al zo is. Krullen maak ik nog wel eens.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ow dat is super handig! Dit ga ik voor m'n verjaardag vragen :D zoek dit al zo lang he.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ziet er goed uit! Inderdaad echt handig dat je hem gewoon mee kan nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Glad en glanzend haar na gebruik dat is altijd wat wij zoeken denk ik. Ik gebruik de laatste tijd minder steil, omdat ik wil de conditie van mijn haar verbeteren. Deze is zeker handig.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oh dit ziet er goed uit! En hij is ook nog super compact inderdaad, handig om mee te nemen!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Super handig en een prima formaat ook nog zo te zien, al vind ik €139 wel veel geld voor een stijltang. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ziet eruit als een fijne stijltang!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ziet er uit als een handige stijltang. Super dat er geen snoeren aan zitten. Hier heb ik altijd ruzie mee... Heb je ook geprobeerd hier krullen mee te maken? Ben ik wel benieuwd naar of deze dat ook goed doet. Fijne review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Klinkt goed! Ik heb heel pluizig haar als ik het niet stijl dus ik ben ook altijd op zoek naar de perfecte stijltang!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.