UA-37194977-1

26.5.16

Primark opening Groningen & shoplog


Ein-de-lijk is het zo ver: er is een Primark geopend in het noorden! Ik als wonende student in Groningen vindt het ontzettend irritant dat je voor een bezoek aan de Primark altijd minimaal anderhalf uur moest reizen. En nu, sinds 17 mei, kan ik zo op m'n fietsje stappen en na 10 minuten ben ik gewoon al bij een Primark: een droom die uitkomt! En ik mocht ook nog eens aanwezig zijn als pers bij de opening van deze nieuwe Primark! 

Vlak bij de ingang stond een Primark busje waar een DJ wat laidjes op tjoedelde (nu we toch in Groningen zijn..). Je komt meteen in een goede sfeer en wachten met een muziekje op de achtergrond is nooit heel erg.


We werden onthaald met een drankje en een heerlijk ontbijtje. Toen we allemaal wat gesmikkeld hadden, begonnen we met een rondleiding. 

De Primark heeft 3 verdiepingen. Het is niet het grootste filiaal dat ik ken, maar ik vind het persoonlijk wel een van de fijnsten waar ik ooit geweest ben. Alles is overzichtelijk, het is op een mooie en handige manier ingericht en je voelt je niet als een 'huh, waar moet ik heen?!' persoon bij binnenkomst.


Ben ik de enige die altijd als ze langs de jongens of meisjes afdeling van de Primark loopt, denkt: 'Had ik maar een kind'? Ze hebben daar altijd zulke schattige dingen!

De mannenafdeling is niet zo heel groot, maar ziet er wel strak en interessant voor mannen uit. Ach, mannen vinden de Primark toch niet zo leuk als wij vrouwen, dus wat dat betreft mag het ook wel wat kleiner zijn.

De Denim collectie is voor zowel mannen als vrouwen super mooi vormgegeven. Op deze manier kan je het meteen herkennen en het voegt ook nog wat extra's aan aan de winkel.

Basics: altijd handig!

De accessoires zijn echt geweldig! Je hebt er vooral ontzettend veel tassen in alle soorten en maten.


Ook is er een grote koffercollectie. Ideaal nu de zomervakantie weer in zicht komt!


De lingerie afdeling is ook lekker groot. Er is heel veel keus en het aanbod is gevarieerd. 

Ook is er van alles en nog wat op het gebied van beauty.

Ik heb niet alles gefotografeerd: je zou het eigenlijk met eigen ogen moeten zien om echt een goed beeld te krijgen van de winkel. En de Primark heeft er een extra fan bij! Met 5 minuten fietsen van mijn school en 10 minuten van mijn huis zal ik hier zeker vaak een bezoekje gaan brengen. 

En ook niet onbelangrijk.. De spulletjes die ik geshopt heb:

Van zwart hemdjes kun je nooit genoeg hebben! Vandaar ook dat ik dit zwarte hemdje (€6,00) mee nam. Dat soort kanten stukje wat er net boven valt vind ik heerlijke bohemian zomers.

Ik was nog op zoek naar een nette blouse om 'stoer' te dragen. Deze blouse (€13,00) paste perfect in dat idee! Leuk voor stage (ik sta voor de klas) of gewoon voor normaal.

Ik heb weinig ervaringen met broeken van de Primark, vandaar dat ik deze broek (€17,00) mee nam. De kleur is leuk en gemakkelijk te combineren en de broek zit heerlijk stretchy. Ik vind de broek wel wat leuker met de broekspijpen opgekruld dan naar beneden. Gelukkig is het weer daar wel naar!

Al een tijdje was ik op zoek naar een simpel grijs shirtje met v-hals. Deze heeft een heerlijk stofje en was ook nog maar eens €5,00. Cat-ching! Ook kreeg ik het I LOVE PRIMARK tasje er gratis bij. Handig voor boodschappen ;)!

Sinds ik stage loop op een basisschool waarbij ik voor de klas sta en de tijd goed in de gaten moet houden, kan ik niet meer zonder horloge. Deze horloge scoorde ik voor €9,00 en ik weet nu al dat ik 'm heel vaak zal gaan dragen. Hij is zo pretty!

Met het pinksterweekend ben ik naar Opwekking geweest. Dat is een christelijk evenement waar je ook kampeert. Ik vind kamperen heerlijk, behalve wanneer het regent. En dat gebeurde! Ook mijn toilettas was helemaal nat en vies geworden, dus het was tijd voor een nieuwe. Deze toilettas (€5,00) ging daarom mee! 

Altijd als ik bij de Primark ben neem ik footies en sokken mee. Deze 5 paar footies waren ook maar €3,50 en de 7 paar sokken waren €3,00. Voor dat geld kan ik het toch moeilijk laten liggen? Ik heb ook nog een setje onderbroeken gekocht die ik niet op de foto heb gezet. 

14 opmerkingen:

  1. Oh, wat een leuke dingen :-D Prachtig horloge.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. ik vind de blouse echt super mooi, zal ook eens een kijkje moeten gaan nemen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mijn vriend is altijd degene die voorstelt om naar de Primark te gaan, dus Groningen wordt het voor hem niet haha! Hele leuke aankopen, vind vooral die blouse heel erg leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De hapjes zien er zo lekker uit. Zzeker het zwarte brood vind ik erg mooi gedaan en macaroni..hmmm lekker. Leuk items heb je gescoord! De prijs van Primark is altijd zo aantrekkelijk. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat leuk dat je bij de opening was! Ik denk ook zeker dat je veel plezier gaat hebben van een Primark zo dicht in de buurt, omdat je er op die manier ook even tussendoor heen kunt gaan en het niet meer zo'n reis is. Zelf ga ik wel sneller even vlug naar de Primark sinds er in mijn woonplaats ook één zit haha.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ohh superleuk! Ik ga morgen over een week erheen, kan echt niet wachten, wil echt alles in me mandje gooien..

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat heb je mooie foto's gemaakt en wat een leuke dingen heb je gekocht! Zo tof dat er nu een Primark in het noorden is, nu is het gelukkig iets korter reizen om een Primark te bezoeken :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ohh, die blouse is echt heel leuk! En ik zoek al een tijdje een grijs shirtje met v-hals, dus ik hoop dat ze beide ook in de Primark in Eindhoven hebben ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ja leuk is dat hé om naar een persopening van Primark te gaan! Alles nog netjes, schoon en in alle maten verkrijgbaar haha ;-)! Ik vind je blauw met wit gestreepte blouse echt super mooi. Staat je goed en idd makkelijk om voor de klas te dragen. Top!

    Liefs!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat tof je als pers naar de opening mocht! Echt leuke dingen heb je gekocht, vooral je gestreepte blouse is heel leuk :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een leuke dingen heb je gekocht!
    Vooral het zwarte hemdje ziet er leuk uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Hoe kom je in aanmerking om bij een opening van Primark te zijn?

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.