UA-37194977-1

21.5.16

Favorieten van Sukhi


Zoals jullie weten ben ik dol op het Scandinavische interieur. Als het om kleden gaat, komt dit natuurlijk ook weer terug (Jolet, houd je ooit nog op over dat Scandinavische interieur? Nou, nee.). Ik houd van zwart-wit met minimalistische figuren, gemaakt van mooie materialen. Zo kwam ik op Sukhi, een webshop waar je zelf de afmetingen en kleuren kan bepalen. Doordat ze rechtstreeks werken met de mensen die het maken, kunnen ze de prijzen laag houden. Wat ik eigenlijk nog het belangrijkst vind: de kledenmakers werken onder prima arbeidsomstandigheden en krijgen een uitstekend salaris. Kijk, dat is slim shoppen!
Bij Sukhi vind je genoeg verschillende soorten kleden: onder andere vilten kleden, patchwork kledenBeni ouarain kleden (gemaakt van het fijnste wol) en bolletjeskleden. Er is dus genoeg keus voor iedereen met een eigen smaak en een eigen wens.

Oké, tijd om mijn favoriete kleedjes van Sukhi met jullie te delen!

Dit kleed past prachtig bij hout gekleurde vloeren zoals op de foto. Hij past echt helemaal in mijn droom woonkamertje, met die minimalistische lijntjes en streepjes en touwtjes aan het eind. Zet er twee leuke ronde tafeltjes op en de huiskamer is compleet wat mij betreft! Omdat het vloerkleed zwart-wit is, is het daarom leuk om juist te decoreren met kleur of met groene plantjes. 


Dit witte bolletjeskleed is eigenlijk zo simpel, maar past zo mooi bij de woonkamer die ik voor ogen heb: een grijze of zwarte bank, een houten vloer (daar is ie weer.. kan ik er dan nooit over ophouden?) met een wit of beige kleed zoals deze ervoor, waar een wit rond tafeltje op staat met houten poten. Ook met een andere kleur bank of kast, zoals op deze foto, is dit kleed trouwens ook heel tof te combineren! Het maakt een lege kamer namelijk net even iets voller. 

Ook al houd ik heel erg van simpel, vind ik dit soort vloerkleden ook een charme hebben. Als alles echt heel simpel is, kan zo'n vloerkleed juist een eye catcher zijn in het interieur. Dat 'buitenlandse printje' geeft dan net wat meer sfeer in de kamer. Ook mooi om op te hangen, bijvoorbeeld boven je bed! 

Dat waren drie favorieten van Sukhi. Wat zijn jouw favoriete kleden van Sukhi? Natuurlijk heeft Sukhi niet slechts drie kleden in op haar webshop, er is een heel groot aanbod. Ik vind het altijd leuk om dit soort webshops af te struinen en te zoeken naar dingen die ik later in mijn huis zou willen hebben. 

12 opmerkingen:

  1. Dat eerste kleed vind ik erg mooi! Sowieso zijn veel kleden erg mooi die ze verkopen vind ik, hihi. Zo'niet wit bolletjeskleed vind ik ook wel tof!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oew, dat eerste kleed is prachtig! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Als ik moet kiezen voor mijn huis dan zal het ook het tweede kleed worden. Al vind ik de eerste er zo heel mooi uitzien. Ik gebruik op dit moment een klein kleed.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wauw! Love the first one! Hij is heel mooi!

    Liefs, Miss B°

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke kleden! Ik zou ze niet zo snel in mijn eigen huis doen, maar als je interieur er verder bij past zoals op de foto's, vind ik het er mooi uitzien.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Oh, die kleden zien er erg mooi uit :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Oeh wauw, dat eerste kleedje zou ook wel mooi passen in het appartement waar ik woon! Die vind ik echt tof :)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook hier heel veel liefde voor scandinavisch interieur :) Super toffe tapijten!

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik hou ook zo van scandinavisch! Alle 3 de vloerkleden zijn erg mooi! Als ik echt moest kiezen werd het waarschijnlijk de bovenste.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Sukhi heeft mooie producten hè! Ik vind de filmpjes van de maaksters ook zo mooi om t zien.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dankje voor je mooie woorden! Super leuk :)
    groetjes, Nikki
    www.Sukhi.nl

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.