UA-37194977-1

23.4.16

De lente make-up van IsaDora


De trendkleuren van dit seizoen zijn zachte pastels en luxe, matte tinten geïnspireerd op een prachtige lentedag aan de Rivièra! IsaDora heeft hier goed op ingespeeld en lanceerde een prachtige lente make-up lijn.  Lippen en nagels in fluweelzachte kleuren, ik hou er wel van! Ik review een lipstick, twee nagellakjes en een vijl.

De trend voor de lippen dit seizoen bestaat uit luxe matte roze en nude tinten. IsaDora introduceert Twist-Up Matt Lips (€13,95) in 4 nieuwe lentekleuren: Geven Vintage Pink, Nude Rose, Bohemian en Bare’n Beautiful. Ik heb zelf de kleur Bohemian, een mooie nude kleur met een bruine ondertoon.

Links heb ik geen lipstick op, rechts wel. Ik vind de kleur echt geweldig. Hij past eigenlijk bij elke ooglook en het niet zo'n opvallende kleur, waar ik ook niet zo van ben. De lipstick blijft redelijk goed zitten. 

Deze twee lakjes zijn van die typische 'zachte' kleuren voor de lente. Het linker lakje, Wonder Nail 529 Sunkissed (€10,95) is wat goud met een roze ondergloed en de Gel Nail Lacquer 230 Pretty Ballerina (€11,95) is lichtroze. 

Ik ben erg te spreken over de lakjes. Ze dekken goed, de kleuren zijn mooi en ze blijven - naar mijn verbazing - echt lang zitten! Normale lakjes chippen bij mij na één dag al, maar deze begonnen pas na ongeveer drie dagen pas te chippen, wat voor mijn nagels echt een wonder is. Dikke 'ja' voor deze lakjes!

De glasvijl van IsaDora (€10,95) is prima. Hij doet z'n werk, maar ik vind hem niet heel erg bijzonder of iets dergelijks. Een glasvijl vind ik altijd fijn om mee te werken, dat geldt ook voor deze. Toch heb ik het idee dat ik nog met een zachter vijltje over moet na het vijlen om de nagels weer 'zacht' te krijgen.

Ik kende IsaDora nog niet, maar ik ben erg te spreken over de lipstick en de lakjes. De kwaliteit is super en de prijzen zijn niet enorm hoog. IsaDora is online en in de winkel te koop bij de Douglas.

13 opmerkingen:

  1. Oeh, dit merk kende ik ook nog niet. Dit artikel spoort me wel aan om weer eens de Douglas (online) te bezoeken. :) Het ziet er goed uit! Vooral de lipstick.
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke producten! Ik ken het merk wel, maar ik heb er nog nooit iets van aangeschaft.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik lees dat veel bloggers best enthousiast over dit merk zijn. Zachte pastels, luxe en matte tinten zijn heel mooi. Hij staat je prachtig. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. De liptinten vind ik echt heel mooi. Staan je super. Ik begin ook steeds enthousiaster te worden van IsaDora!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De lipkleur staat je heel mooi! Ik kende het merk nog niet, maar ga zeker even een kijkje nemen online.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Die nagellakjes zijn zooo pretty! Maar die liptint staat je goed meid!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Lipstick kleur staat je ontzettend goed. Het merk kende ik tot voor kort niet eens, ze hebben mooie producten.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Die lipstick staat je echt super! Heel gaaf. Die wil ik ook wel proberen.

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat leuk, een nieuw merk voor ons! De lakjes zou ik heel graag willen proberen, gezien andere lakken bij mij ook heel snel chippen. En die lipstick staat je echt heel mooi! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. wauw die twist up is echt heel mooi, vavavoom LIPS <3

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wauw ik vind de lipstick heel erg mooi zeg! Het merk zelf ken ik niet. Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wat is Bohemian een mooie kleur zeg, staat je prachtig! Ik heb zelf ook een Twist-Up Matt Lips van Isadora, alleen dan in een andere kleur, maar misschien moet ik Bohemian ook maar eens aan gaan schaffen nog :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.