UA-37194977-1

14.3.16

Review | Contouring kit van eBay


Een tijdje terug vond kwam ik een contouring kit tegen op ebay voor maar $2.29. Ik was wel benieuwd naar de kwaliteit ervan en aangezien ik toch een beginnende countourgirl ben dacht ik: wie niet waagt, wie niet wint!

De contouring kit ziet er in het echt in ieder geval niet heel anders uit dan op de foto. Met Ebay is dat altijd even afwachten, dus dit is sowieso een pluspuntje. Een minpuntje is dan weer de kwaliteit van de verpakking: die is niet heel best. Er zit bij mij al een scheurtje in en ik heb werkelijk geen idee hoe dat kan.

De kleuren die erin zitten zijn de goede kleuren om mee te contouren en te highlighten. Er zit een groene, roze, maar ook een gewone concealer in, een highlighter en donkere kleuren om mee te contouren.

De kleuren zien er geswatcht niet super slecht of goed uit op mijn huid. Maar wat verwacht je ook voor dat geld.. 

Het kitje is wel oké. De kleuren zijn allemaal creamy en dat maakt het makkelijk te blenden. Ik merk wel dat het niet het allerbeste contouring palette ever is, maar hij kan er mee door. Vooral als je een beginner bent, zoals ik, is het fijn om met een goedkoop kitje te beginnen met alles erin wat je als basis nodig hebt.

Zie je het verschil? Mijn huid ziet er veel gezonder uit! Ik ben begonnen met de groene concealer om mijn roodheden te verbergen. Vervolgens deed ik wat huidkleurige concealer onder m'n ogen voor wallen en bracht ik foundation aan. De rest kun je zien op de middelste foto. Ik heb mijn wangen, kin, neus, voorhoofd en lippen gecontourd. Highlighter heb ik aangebracht op mijn voorhoofd, neus, en op mijn cupido boog. Ik heb ook nog wat van de witte shimmer kleur gebruikt voor op het bovenste van mijn wangen, maar dit kun je niet heel duidelijk zien op de huid.

Ik moet nog echt eventjes oefenen: ik heb hiervoor nog nooit gecontourd en dit was daarom ook mijn eerste keer. Wat vinden jullie er van?

15 opmerkingen:

  1. nice blog, I follow you :)
    Happy Monday!

    http://itsmetijana.blogspot.rs/

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi resultaat zeg! Voor een goedkoop kitje kan het er mee door!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Het resultaat mag er zeker wezen, hoor, zeker voor zo weinig geld.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ongelofelijk voor die prijs idd, dat het okee is, is al heel wat vind ik. Er zijn echt alle kleuren om te kiezen. Voor de eerste keer, vind ik dat je echt goed doet hoor.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. voor dat geld.... En het resultaat mag er zeker zijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuk dat je zulke producten test! Op eBay verkopen ze best vaak
    goede en leuke producten, het nadeel vind ik alleen dat je altijd zolang moet wachten ( niet echt mijn ding haha ). Het ziet er goed uit hoor!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi gedaan hoor!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Voor dat geld ziet het er heel goed uit! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Voor de prijs mag het resultaat er zeker zijn! Wel jammer dat de verpakking al beschadigd was.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik vind het er zeker wel tof uit zien hoor helemaal voor de eerste keer en het geld! Wel verstandig om het eerst zo te proberen ipv een dure kit aan te schaffen :p

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat een mooi resultaat! En voor die prijs is het al helemaal geweldig :) X

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ik zat al zo'n lange tijd te twijfelen of ik dit product wel of niet wilde aanschaffen. Ik was namelijk super bang dat de kleuren te donker zouden zijn voor mijn huid. Maar als ik zo de foto's bekijk kan hij er best mee door! Leuke review :)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.