UA-37194977-1

5.2.16

Etos | Brushes


Kwasten zijn onmisbaar bij een make-up look. Etos heeft een nieuwe kwasten-lijn uitgebracht met eigenlijk alle kwasten die je nodig bent. Ik heb er vier in mijn bezit en laat jullie graag weten wat ik er van vind.

De kwasten zien er luxe uit en voelen stuk voor stuk enorm zacht aan. Op elke kwast staat waarvoor de kwast bedoeld is: ideaal!

Deze Etos Blush brush (€5,99) kwast is bedoeld om blush mee aan te brengen. 
Het kleine kwastje voorkomt dat er te veel poeder gebruikt wordt. Door de schuine vorm glijdt het goed langs de contouren van het gezicht. 
Etos komt met deze kwast helemaal na wat het zegt. Er komt inderdaad niet zo veel poeder op de kwast, wat betekent dat het dus zuinig in gebruik is als het om jouw blushes gaat. Ook glijdt het inderdaad makkelijk langs mijn gezicht door schuine vorm en de gladheid van de kwast. Volgens de gebruiksaanwijzing moet je de blush met deze kwast aanbrengen in kleine ronddraaiende bewegingen. Ik doe dat zelf niet, ik veeg het er als het ware gewoon over. Maar in ronddraaiende bewegingen zou bij deze kwast ook prima kunnen hoor, het is maar net wat jij fijner vindt werken.

Deze Etos Highlight brush (€4,99) kwast is geschikt voor het highlighten van plekken op het gezicht, zoals onder het wenkbrauwbot, op de brug van je neus, op je cupidoboog, op je kin en net iets boven je wangen.
De lichte puntvorm maakt ook de kleinere delen van het gezicht makkelijk bereikbaar.
Ook deze kwast is weer enorm zacht. Wat Etos zegt over de lichte puntvorm is inderdaad waar. Doordat de kwast niet zo groot is, breng je ook niet op een te groot oppervlak de highlighter aan. En ook hiermee krijg je niet te veel product op de kwast.

Deze Etos Blending brush (€3,99) kwast is geschikt voor het vervagen van al aangebrachte oogschaduw. 
Door de lange, losse haren is deze brush heel geschikt voor het vervagen van al aangebrachte oogschaduw. Ook handig te gebruiken voor het heel subtiel en licht aanbrengen van een kleur. 
Ik was eigenlijk een beetje verbaasd toen ik Blending brush op deze kwast zag staan. Naar mijn idee is een blending brush veel ronder en niet zo plat als deze kwast. Daarom vind ik hem als blendingkwast ook helemaal niet fijn omdat ik hem veel te plat en te stug vind. Als crease blush, dus voor in de acredeboog, vind ik hem echter wel heel erg fijn. Daarvoor vind ik de vorm van de kwast ook veel meer geschikt voor.

Deze Etos Brow brush (€2,99) kwast is bedoeld voor het aanbrengen van wenkbrauwproducten. 
Door het korte en schuin afgesneden haar is het penseel erg geschikt voor het aanbrengen van wenkbrauwpoeders en crèmes. Door de vorm kun je zowel extra haartjes bijtekenen als de wenkbrauwen heelmaal invullen
Toen ik de kwast voor het eerst gebruikte, vond ik hem ondanks de zachtheid van de haren, vrij stug. Ik moest er eerst even aan wennen, maar vind hem nu wel oké. Je kan goed rechte lijnen maken met deze kwast en bij een wenkbrauw kwast is zoiets wel belangrijk. Wat dat betreft is hij dus helemaal niet slecht, maar ik denk dat ik iets minder stug toch fijner vind om mijn wenkbrauwpoeder aan te brengen.

Al met al vind ik de kwasten fijn in gebruik. Ik gebruik ze dagelijks en zijn me niet tegengevallen. Ook de prijzen vind ik heel erg mee vallen voor de kwaliteit die je er voor terug krijgt. De kwasten zijn te koop bij de Etos.

28 opmerkingen:

  1. Goede kwaliteit voor een laag prijsje, altijd aantrekkelijk, toch? Lijken me erg fijn, Etos is heel goed bezig zo. Oja, ik heb je trouwens genomineerd voor de 'Songtag'ik hoop dat je hem ook gaat doen.
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  2. De highlight brush lijkt me wel wat! ♥ xx Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Fijne review, en een goede prijs<3

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die highlight kwast ziet er goed uit. Het valt me op dat de laatste tijd budget kwasten steeds zachter en kwalitatiever worden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ze zien er wel oké uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De highlighter en blush kwast klinken wel fijn!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat fijn dat de kwasten fijn in gebruik zijn, al is het bij sommige even wennen met hoe ze er uitzien. Goede kwasten met een goede prijs dat is echt een reden om blij te zijn. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. dit gebruik ik niet, ik smeer me iedere dag in met dagcreme en ik gebruik mascara, ik houd eigenlijk niet van gepoederd zijn

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Fijne review! Lijken me fijne kwasten voor een laag prijsje

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Fijne review! Ik heb ze nog nooit gebruikt van de Etos dus ik denk dat ik ze binnenkort wel ga halen, heb namelijk wel nieuwe nodig ;)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Zachte kwasten en een zacht prijsje. De blending brush heeft wel mijn aandacht getrokken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Ze zien er alvast heel mooi uit, zeker niet goedkoop.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. mooie kwasten! ik ben vooral fan van die van zoeva :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Goedkopere kwasten worden steeds beter! X

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat leuk! Ik heb ze ook liggen om nog te testen dus ben super benieuwd wat ik er zelf van ga vinden hihi

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Een paar kwasten voor een leuk prijsje is altijd fijn om te hebben!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Jammer van de Blending brush.. de rest klinkt wel erg fijn.

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Klinkt fijn en de kwaliteit prijsverhouding zit volgens mij helemaal goed. Fijne review. Ik gebruik enkel een beauty blender ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  19. I think the importance of a good brush is mostly underestimated!
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Ik zou mezelf ook eens zo'n kwastensetje moeten aanschaffen, maar ik maak mezelf slechts zo sporadisch op dat ik het steeds vergeet. Dankjewel voor de reminder.

    BeantwoordenVerwijderen
  21. goed geschreven review! Ik heb altijd van die rot kwasten, hoe goedkoop of duur ze ook zijn. misschien maar eens deze proberen dan!

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Mooie kwasten zeg, ze lijken me erg fijn! En ook voor deze prijs zou ik ze zeker niet laten liggen.

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Ik heb toevallig laatst de buffer brush van Etos gekocht en die vind ik erg fijn en vooral lekker zacht. Ben nog benieuwd naar de highlight kwast, hij ziet er goed uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die brow brush is iets wat ik wel wil kopen....

    BeantwoordenVerwijderen
  25. ik heb een grote poeder kwast en die onderste kwast die je hier laat zien! maar die blush en highlighter kwast wil ik ook wel nu ik ze bij jou zie!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.