UA-37194977-1

28.2.16

Beautygloss lashes by Eylure


Mascha Feoktistova, beter bekend als Beautygloss, is een naam die iedereen in de beauty- en bloggerwereld kent. Mascha is altijd één van mijn favoriete bloggers geweest en ik ben er daarom ook stiekem een beetje trots op dat ze de eerste beautyblogger en vlogger is die in samenwerking met een internationaal merk haar eigen nepwimperslijn lanceert in Nederland.

De Beautygloss lashes by Eylure zijn er in drie verschillende stijlen. Alle stijlen zijn zelf ontworpen door Mascha. 


Silky is een lichtere, subtiele wimper. Het resultaat is een zachte uitstraling ideaal voor een dagelijkse look. De wimperhaartjes zijn kort waardoor deze mooi vermengen met de eigen wimpers. Adviesverkoopprijs: €6,99 

Pretty is een schuine wimper waarbij het uiteinde meer definitie krijgt door de volume van de wimpers. De pretty wimpers creëren een mooie winged look en zijn ideaal voor een feestje of speciale gelegenheid waarbij de ogen extra mogen opvallen. 
Adviesverkoopprijs: €7,99 

Fluffy is een wimper bestaande uit meerdere lagen. De wimpers geven full-on volume en zorgen voor een volle en dramatische look. Fluffy is een absolute eyecatcher en erg glamoureus. Adviesverkoopprijs: €8,99 


In deze video licht Mascha zelf haar project toe. Zo leuk hoe enthousiast ze is! 


De Beautygloss wimpers by Eylure zijn gemaakt van synthetisch haar, herbruikbaar, contactlensvriendelijk en nog beter: ze zijn diervriendelijk. Ze zijn verkrijgbaar vanaf 26 februari bij de Etos, via www.eylure.com en www.beautygloss.nl.

18 opmerkingen:

  1. Echt super leuk!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Echt heel gaaf dat ze d'r eigen lijn heeft ontwikkeld! Het merk waar ze mee samen heeft gewerkt heeft ook heel fijne lashes :D

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Eylure heeft sowieso erg fijne wimpers en ik ben eigenlijk wel benieuwd naar die van Mascha :)

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik vind het wel leuk voor haar, maar ik ga nu ook niet meteen naar de winkel rennen voor een paar wimpers enkel en alleen omdat Mascha op de verpakking staat. Ik heb hier trouwens nog een setje wimpers liggen dat ik nog nooit gebruikt heb. ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Gaaf dat ze dit heeft gedaan. Ze doet het zo goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ik zou ze zelf nog eens graag willen proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. I really should also have the courage to use such lashes! Thanks for the video :)
    Many thanks for your kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Als volg ik haar niet dagelijks toch vind ik haar een echt leuke persoonlijkheid hebben. Als ik ooit aan nepwimpers ga beginnen, sla ik deze zeker niet over. herbruikbaar, contactlensvriendelijk en nog diervriendelijk. Klinkt tof.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Ik ben ontzettend benieuwd naar Silky, deze lijken me zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Ik heb ze zelf inmiddels al uitgebreid getest, alleen de Fluffy variant spreekt mij niet zo aan, maar met name Silky vind ik wel erg mooi :)

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuk, ik ben toch ook erg benieuwd naar Huda lashes die zijn ook erg hot bij beauty lovers

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Heb je ze zelf al getest? Ik ben hier super benieuwd naar! Hoe geweldig is het trouwens om je eigen gezicht op een verpakking te zien, echt geweldig voor haar!

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Nee, ik heb ze nog niet getest! Ik ben er ook super benieuwd naar.

      Verwijderen
  13. Ik heb er al foto's van gezien en die waren erg geslaagd! Mooie nepwimpers:)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Leuk voor haar zo'n eigen productlijn, alleen zijn nepwimpers niet aan mij besteed haha.

    Liefs.x

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Ik zou wel graag de Silky willen proberen.

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ondanks dat ik het niet gebruik, wil ik het toch wel eens proberen.
    Puur om te kijken of deze me dan wel fijn lijken

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.