UA-37194977-1

30.1.16

MUA | review

De laatste tijd ontdek ik steeds meer hoe goed MUA eigenlijk is. Ze hebben goede producten voor lage prijzen - en wie wil dat nou niet? Ik heb inmiddels weer wat producten aan m'n stash toe kunnen voegen en deel daar graag mijn mening over.

Wat MUA zegt over het 12th Night Eyeshadow Palette (€5,99): 
Ga voor een indrukwekkende look voor dag en nacht met het MUA 12th Night Eyeshadow Palette. Met de combinatie van matte en glanzende oogschaduws creëer je prachtige party looks. 


 De kleuren zijn inderdaad wel party-proof. Er zijn basic kleuren bij (bruin, zwart), maar ook kleuren die je misschien minder snel pakt, zoals groen of paars. De kleuren zijn wel echt geschikt voor de winter! De kleuren zijn overigens ook benoemd:
- boven, van links naar rechts: Ice - Myth- Frost - Oudh - Coal - Fir
- onder, van links naar rechts: Hush- All Spice - Ivy - Plum - Enchant - Star Shine

De swatches zien er goed uit. De kleuren zijn prima gepigmenteerd: het is niet slecht, maar ook niet geweldig. Oudh valt me trouwens wel enorm op: die ziet er kwalitatief goed uit.

Bij deze look heb ik Oudh op m'n bewegend ooglid gebruikt, Ivy in m'n acradeboog en Star Shine in m'n buitenste ooghoek in een v-vorm. Ik vind de look echt prachtig met het goude en het paarse. Sinds ik dit palette heb, draag ik soortgelijke looks vaak. Ik ben echt dol op de kleuren van het palette! (Gelukkig kunnen jullie trouwens m'n hele hoofd niet zien op deze foto's, ik heb stiekem wel een beetje om mezelf gelachen.)

Wat MUA zegt over de Pro-Base Fixing Mist €6,99:
Je huid en make-up zien er de hele dag perfect uit met deze lichte mist. De gewichtloze formule is gemakkelijk aan te brengen en zorgt ervoor dat je make-up blijft zitten. Bovendien heeft het een vochtinbrengende werking en wordt de huid gehydrateerd. Beschermt tegen warmte, vocht, kou en wind. Wat de dag je ook brengt, je make-up blijft in ieder geval zitten tot wel 8 uur lang!
De fixing spray droogt redelijk snel op, maar vind het moeilijk om te zeggen of m'n make-up hierdoor echt langer blijft zitten. De ene dag is de andere namelijk niet: soms fiets je door de regen waardoor je make-up uitloopt, soms schijnt de zon weer heel hard waardoor je make-up 'smelt'.. Ik gebruik hem wel regelmatig, maar meer voor het idee dat ik extra bescherming op m'n gezicht heb.

Wat MUA zegt over de Matte Liquid Eyeliner (€3,49):
MUA’s liquid liner wordt geleverd met een siliconen top voor het nauwkeurig aanbrengen. Het lange handvat helpt bij het toepassen van precisie! De super matte formule zorgt voor een klassieke look. Tip: Breng jouw favoriete matte oogschaduw aan voor een subtiele glamour look.
Het 'kwastje' van de eyeliner is niet heel beweegbaar.

Ondanks dat ik niet meer met andere eyeliners werk dan pen eyeliners, vind ik deze echter wél heel fijn. Met de eyeliner kan je zowel een dik als een dun lijntje tekenen en hij is flink zwart. Hij blijft er heel goed op zitten. Ik heb met deze eyeliner wel een keertje gehad dat ik m'n oogleden schoonmaakte en dat de eyeliner gewoon bleef zitten. Als dat geen goed teken is, weet ik het ook niet meer!

Wat MUA zegt over de Scarlet Siren Lipstick (€2,49):
De MUA Lipsticks zijn er in zoveel kleuren, dat er voor iedere gelegenheid wel een bijpassende lippenstift is. Van rood, roze tot aan nude-kleuren. Gemakkelijk aan te brengen.
De kleur ziet er op het eerste gezicht dieprood uit. Het is alleen altijd even afwachten hoe de kleur op je lippen valt..

De kleur is een mooie, berry-rode lipkleur. Hij blijft redelijk lang zitten, maar een maaltijd overleeft ie niet. Voor €2,49 is het echter een prima lipstick! 

Wat MUA over de Mosaic Bronzer (€3,99) zegt: 
Bereik de ideale look met de MUA Mosaic Bronzer! Deze bronzer combineert vier prachtige kleuren die samen zorgen voor de perfecte, natuurlijke licht gebruinde teint.
Ik vind het altijd leuk als make-up merken meerdere kleuren mengt om tot één kleur te komen. Dat doen ze ook bij deze bronzer. Het patroontje ziet er leuk uit en de kleuren passen goed bij elkaar.

Ik vind bronzers altijd zo moeilijk om op de foto te zetten, omdat ik zelf wel een beetje een kaaklijn heb op foto's. Maar goed, rechts draag ik geen bronzer, links wel. De bronzer is subtiel en laat een lichte shimmer achter. Daardoor is hij niet echt heel geschikt om mee te shapen, maar meer voor op je wangen. Ik vind hem mooi!

Wat MUA zegt over de Lash Boom Mascara (€4,99): 
Vergroot je wimpers voor een spectaculair valse wimpers effect. Deze mascara geeft volume aan je wimpers en creëert lengte, zonder dat het klontert.

Het borsteltje is speciaal gemaakt voor korte wimpers.

De mascara valt me heel erg tegen. Hij geeft mijn wimpers niet echt het 'spectaculair valse wimpers effect'. Ook geeft de mascara weinig volume en lengte. Mijn mascara was ook een beetje droog. Ik weet niet of dat aan mijn mascara ligt of dat het gewoon de substantie is, maar vind het fijner als de mascara wat 'natter' is. Nee, deze mascara valt mij tegen.

Hier heb ik alle producten op. Ik ben erg tevreden over het palette, de eyeliner en de lipstick. De mascara doet echter vrij weinig voor m'n wimpers.

De producten zijn te koop in het schap van MUA, bij de Kruidvat.

26 opmerkingen:

  1. Ik vind de palet heel erg mooi, vooral ook hoe jij 'm hebt gebruikt. Staat mooi!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik ben vooral fan van hun oogschaduws!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je fotootjes zijn leuk !
    Wat ouder als ik ben, doe ik het met een dag- en nachtcrème...
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. je look van het palette is zo mooi! perfecte overloop <3

    BeantwoordenVerwijderen
  5. De producten zien er echt goed uit! Ik ga maar snel weer eens kijken in het schap van MUA!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Je hebt er een mooie look mee gemaakt. Ik snap dat de mascara geen topper is, de kleur van de lipstick vind ik prachtig en staat je heel goed.

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik wist niet dat MUA ook een fixing spray had, fijn dat nu steeds meer merken (en ook budget merken) daarmee komen. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat zien die producten er goed uit zeg!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gaaf! Ik kende MUA eigenlijk nog niet zo heel goed, maar het klinkt goed. En wat heb je duidelijke foto's gemaakt :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat mooie palette is het, mooie kleuren.
    Wat mooi Make-up allemaal.

    BeantwoordenVerwijderen
  11. De producten zien er goed uit. Het palette heeft erg mooie kleuren! Een goede en uitgebreide review :)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Wauw ik ben helemaal weg van dat palette! Ik heb zelf nog nooit Mua producten geprobeerd, maar nu ben ik wel echt benieuwd geworden :)

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Fijne review! Ze staan je wel erg goed ook allemaal! :)

    xxx

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Mooie producten! Mua is altijd een beetje alles of niks bij mij, ze hebben wel leuke producten voor die prijs maar soms vallen ze ook echt tegen

    BeantwoordenVerwijderen
  15. ziet er goed uit hoor en het palette heeft ook wel een goede pigmentatie! de een wat meer dan de ander maar voor dat geld is het niet slecht

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Ik ben echt fan van setting/fixing sprays! Ookal blijft de make up er niet altijd langer door zitten, het voelt gewoon echt refreshing aan!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. ik had het nog nooit gezien, maar ik ga er eens op letten

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ik had het nog nooit gezien, maar ik ga er eens op letten

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Ik ben dol op het merk MUA, en ook deze producten zien er erg mooi uit!

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Dit merk ken ik niet (maar dat ligt aan mij want ik ben totaal niet thuis in de make-up). Ik vind je ogen bijzonder mooi opgemaakt. Hoe doe je dat toch om zo'n zorgvuldig lijntje te trekken met zo'n eyeliner? Bij mij wordt dat altijd een zootje! ;-)

    BeantwoordenVerwijderen
    Reacties
    1. Heel veel oefenen! Ik kon het eerder ook echt niet, maar nu doe ik het dagelijks.

      Verwijderen
  21. Jammer van de mascara, maar inderdaad, de rest ziet er echt wel goed uit.

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Ik vind de oogschaduwen van MUA erg fijn. Ik merkte in de winkel dat hun liquid lipsticks super gepigmenteerd zijn. Er zat alleen geen kleur tussen die ik leuk vond, dus ik ga snel weer even kijken!
    Liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  23. Oh wauw, vind het er heél goed uitzien! Mooie looks ook! (alleen helaas voor de mascara)

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.