UA-37194977-1

25.1.16

Monthly wishlist #1 | H&M home


'New year, new me' is iets wat we vaak horen in het nieuwe jaar. Deze keer ga ik er lekker in mee, want ik introduceer een nieuwe rubriek voor op m'n blog: een monthly wishlist. Ik kies een aantal items uit van verschillende webshops en maak daar een wishlist van. Ik begin met mijn wishlist van januari: die van H&M home! 

1: Geurkaarsen (marmer/zwart) €7,99 / 2: Mok €4,99 / 3: Grote papieren opbergmand €7,99 / 4: Katoenen kussenhoes €4,99 /  5: Ananasvormige glazen pot €9,99 / 6: Badmat €9,99 / 7: Houten dienblad €14,9

Waarom? 
1: Tja, van geurkaarsen kun je nooit genoeg hebben. Mijn kamer is zwart-wit, dus het past er precies bij. Ze zijn van glas, dus dat lijkt nog chique ook.
2: Hoe schattig is die kattenmok? Ik kan er moeilijk naar kijken zonder 'aawh' te denken!
3: In ons studentenhuis zorgen we er ook voor dat we papier in een papierbak gooien. Op het moment is dat een tas (wat wel handig is, want die kunnen we meteen mee naar buiten mee als we papier in de papierbak van de straat gooien) maar deze papieren opbergmand ziet er net wat meer fancy uit.
4: Ik vind het patroontje zo leuk! En de kleur past ook prima bij mijn kamer.
5: Ik ben én dol op ananassen, én dol op zilver. Bovendien kun je er ook nog wat in opbergen. Wat wil een Jolet nog meer?
6: Ik ben dol op streepjes en kan er ook niet genoeg van krijgen. Een gestreepte badmat is voor mij dus zeker geen no-go.
7: Leuk om er fruit in te doen!

35 opmerkingen:

  1. Dat kopje met die kat vind ik echt té leuk!! Gaaf artikel, ik houd er altijd van om wishlists van anderen te zien :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. AAAH! Die katten mok heb ik gelijk besteld samen met het bord en het schaaltje, had toch nog een kortingskaart van €5.. Goed excuus vind je niet? Hihi.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik kijk nooit meer bij H&M Home, dit zou ik moeten doen want ze hebben leuke spullen. Ik vind de mok heel leuk.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Helemaal mijn smaak! Wat een leuke spulletjes heb je uitgezocht. H&M heeft tegenwoordig steeds meer mooie artikelen op het woongebied.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. DIE.MOK.MOET.IK.HEBBENNN!
    oooh ik ben zo gek op mokken, en op katten. Dus ik ben om. Deze wil ik!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. De kattenmok vind ik vooral erg leuk voor mijn dochtertje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie keuze heb je gemaakt ! Enkele van die leuke dingen zag ik 'echt' !
    Lie(f)s.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. ik wist zelfs niet dat h&m zulke spullen verkocht, ik ga er eens op ga letten

    BeantwoordenVerwijderen
  9. ik wist zelfs niet dat h&m zulke spullen verkocht, ik ga er eens op ga letten

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Hele leuk lijst met prachtige producten!
    XOXO esmee

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Die papieren opbergmand vind ik heel leuk!
    Trouwens, gisteren ben ik later nog even terug gesurft naar jouw blog om zo'n kalender te downloaden en af te drukken. Voor die tip wou ik je nog even bedanken.

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Die pineapple! Lovely! <3
    Je hebt echt een hele leuke wishlist!

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Mooi, die kaartjes op #1. Dol op zo'n marmer-print! En die mok is aaaawesome! Hihi! Wil ik hebben :). Leuk lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Die mok is echt cool en ik ben wel benieuwd of die papieren mand stevig is voor meerdere keren gebruik :)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Leuke rubriek, zeker mee doorgaan! De mok is echt te schattig!
    Liefs,
    Elles

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Wat een leuke items staan er op je lijstje!

    BeantwoordenVerwijderen
  17. Hele leuke rubriek!
    Ik ben ook zo'n fan van geurkaarsen en dat katten kopje is zoooo schattig!

    BeantwoordenVerwijderen
  18. ohh die mok is zoo cute!!

    BeantwoordenVerwijderen
  19. ze hebben altijd zó veel leuks bij de H&M!! <3 mijn favorieten hiervan zijn toch wel het kussen en de kaarsen! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  20. Yes, the pieces are so beautiful!
    Many thanks for kind comment on my blog. Do you want to follow each other?
    xx from Bavaria/Germany, Rena
    www.dressedwithsoul.com

    BeantwoordenVerwijderen
  21. Die mok! Ik smelt ahaha, zo schattig. Die wil ik! Die ananas is trouwens ook leuk zeg. H&M home heeft zeker toffe dingen. Ik kijk er echt te weinig...

    BeantwoordenVerwijderen
  22. Die mok! Ik smelt ahaha, zo schattig. Die wil ik! Die ananas is trouwens ook leuk zeg. H&M home heeft zeker toffe dingen. Ik kijk er echt te weinig...

    BeantwoordenVerwijderen
  23. DIE MOK! Ik moet die hebben haha!!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  24. Die beker!!!!!! En de ananas!! (schrijft ze op wishlist) x

    BeantwoordenVerwijderen
  25. De geurkaarsen en de opbergmand vind ik super leuk!x

    BeantwoordenVerwijderen
  26. Ooehh die kattenmok komt op mijn wishlist, so cute! <3

    BeantwoordenVerwijderen
  27. Die ananas is echt fantastisch! Zo leuk. <3

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.