UA-37194977-1

10.1.16

De Blogilates filmpjes die ik het meest gebruik

Na twee jaar getraind te hebben bij een fitnessclub was ik er helemaal zat van. Ik ging telkens met tegenzin naar de sportschool en had ook niet het idee dat ik vooruitgang zag aan mijn lichaam. Dit was voordat ik naar de sportschool ging wel zo. Ik heb toen in de zomervakantie namelijk 2 tot 3 keer in de week Blogilates filmpjes gedaan, waardoor ik echt een klein vrouwelijk sixpackje. Nu ik gestopt ben met fitnessen, probeer ik weer terug te krijgen wat ik ooit had.

Cassey is echt een grote inspiratie voor mij. Haar filmpjes zijn zo vrolijk en ze motiveert me zo goed om door te gaan, ook al doen mijn spieren hartstikke pijn. Haar filmpjes zijn intensief en ze heeft voor elk lichaamsgedeelte dat je wilt trainen een andere afspeellijst. Ik train zelf vooral voor mijn abs, legs en butt. Ik heb de meest gebruikte filmpjes voor jullie op een rijtje gezet.

Lower Abs & Booty Blast | POP Pilates

Crazy Abs, Butt & Legs Workout | POP Pilates

5 Best Exercises to Flatten your Lower Belly

POP Pilates: Hot Abs! 





Abs On Fire | POP Pilates

ABC Abs! | POP Pilate

Victoria Secret Model Ab Workout

POP Pilates: Intense Ab Workout! (Full 10 min)

6 Min to Sexy Thighs

6 Min to a Sexy Booty!

I Really Like You Squat Challenge!

Ik zoek ze meestal gewoon op en speel ze dan af, maar ik heb ook een afspeellijst gemaakt met workouts van Blogilates. Deze kun je vinden op mijn youtube

Het is wel belangrijk om je voor elke workout even op te warmen en je spieren los te krijgen. Ook Blogilates heeft hiervoor een aantal vrolijke Quick cardio warm-ups.

Blogilates heeft overigens niet alleen maar YouTube filmpjes, ze heeft ook een blog waarop onder andere fitness kalenders en gezonde maaltijden staan. Ik kan echt aanraden om even een kijkje te nemen!

13 opmerkingen:

  1. Ik ging ook altijd naar Basic fit, maar begon erook tegenop te zien.
    Misschien is dit ook iets voor mij!

    liefs joelle

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel interessant! Ik wil ook stoppen met de sportschool want ik heb er geen tijd voor helaas. Misschien dat ik dit ga proberen!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ik vind Cassey ook echt een hele leuke vrouw! Ik moet eerlijk bekennen dat ik wel vaker gebruik moet maken van haar video's want de oefeningen zijn ontzettend goed, maar wel intensief!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik train echt nooit omdat ik weet dat als ik me bij een sportschool inschrijf, toch nooit zin heb om te gaan of te weinig tijd. Maar dit zou een goed alternatief zijn om het gewoon thuis te kunnen doen wanneer je tijd hebt! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Best handig deze filmpjes! Ik ga er denk ik ook mee beginnen, in vorm blijven kan nooit kwaad! (;

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Ah, super leuk :-D Handige filmpjes ook!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ik heb het juist andersom, thuis voer ik niets uit en in de sportschool ga ik als een beest :')
    Blogilates vind ik overigens wel altijd leuk om naar te kijken als ik geen inspiratie heb!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ik moet ook zeggen, na meer dan 3 jaar trouw naar de sportschool wordt ik het zelf ook zat.
    Blogilates die ken ik nog niet wat leuk zeg. Ik volg regelmatig YouTube Zumba, Yoga, aerobic. Volgende keer klik ik zeker op Blogilates.

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Okééé, ik ga morgen écht eens een thuisworkout doen. Je hebt me om haha!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Haha ik heb dit zo vaak gedaan en nu ineens denk ik oeps, wat gaat dat toch snel om ineens niets meer te doen. Handig zo alles op een rijtje!

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Misschien is het ook iets voor mij. Ik hou helemaal niet van sportscholen!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Blogilates is inderdaad erg intensief maar wel heel effectief als je graag gespierder wil worden! Zelf ben ik er eigenlijk juist mee gestopt omdat ik vrij snel kon zien dat ik gespierder werd en dat vond ik niet zo mooi bij mij. Eigenlijk zou ik wel wat aan sport moeten doen voor mijn conditie, want die is niet zo goed haha!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.