UA-37194977-1

4.12.15

Sinterklaascadeautjes


Onze goedheiligman Sint Nicolaas heeft, op 28 november, ook even een tussenstop gemaakt bij mijn familie. Ik vierde het dit jaar met mijn opa en oma, ouders, zus en vriend. We trekken lootjes en het maken van een gedicht is verplicht. Dit jaar is mijn Sinterklaasje (aka Patrice) erg geslaagd om mij te verwennen met de leukste cadeautjes!



1. Zoals elk jaar krijgen wij van de Sint chocoladeletters. Ik ben zelf een liefhebber van de melkchocoladeletter met hazelnoot.
2. Ik wist niet eens dat de Etos geurstokjes hadden en ben daarom ook erg benieuwd naar hoe ze me bevallen!
3. Je kunt me altijd blij maken met gezichtsmaskers. Deze van Dr Van der Hoog zal ik dan ook zeker gebruiken bij een relaxmomentje.
4. Omdat ik pabo doe, vind ik kinderboeken enorm leuk om te krijgen. Vandaar ook dit boek over juffrouw Pots, waarboven Sligter is geschreven. De achternaam van mijn moeder is namelijk Pots, en die van mijn vader (en dus van mij) is Sligter. Toevallig!
5. Net als de chocoladeletters die elk jaar terugkomen, geeft de Sint ons vaak ook chocoladegeld. Jummy!
6. Van dit cadeautje werd ik wel heel enthousiast. Ik zou namelijk echt nog graag een keer willen beginnen aan contouring, maar ik heb de tools er niet voor. Gelukkig hielp de Sint me een handje door deze beautyblender van Real Techniques aan me te schenken.
7. Ook kreeg ik dit super schattige armbandje met 3 kleine hartjes van de Sint. Ik hou van subtiele armbandjes en zal dit armbandje daarom ook vaak om doen.

Naast deze cadeaus heb ik ook nog een chocoladeletter gekregen met kleine spekjes erin, fietslampjes (dat vond m'n moeder handig) en een bioscoopbon.

Dank u, Sinterklaasje! Ik ben, naast de gezellige avond met familie, ook weer enorm verwend door de cadeautjes!

17 opmerkingen:

  1. Leuke dingen heb je gekregen! Je begin stukje klopt alleen niet moet november zijn ipv december ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Nice Presents! Misschien toch maar even de Etos binnen lopen :P

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Zo grappig dat sinterklaas in NL ook zo onder volwassenen gevierd wordt, hier is dat alleen voor de kindjes :( :p

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat heb je een leuke dingetjes gekregen! Ik vier komend weekend sinterklaas, heb er zin in :) ik moet wel nog een surprise maken haha,oeps.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een leuke cadeautjes. Succes met blenden :-).

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Wat een toffe cadeautjes! Wauw de beauty blender, love it!

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Wat een leuke cadeautjes heb je gekregen! Ik heb die geurstokjes ook van Etos en ze ruiken echt heel erg lekker en gaan ook nog is lang mee! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een heerlijke cadeaus :-D

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Leeuk lekker verwend dus! Ik ben heel benieuwd of de beautyblender van Real Techniques fijn is!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een fijne leuke cadeaus! De beautyblender van Real Techniques ben ik ook benieuwd naar, maar ik heb 'm besteld dus ik zal het snel uitvinden. Ben je al aan het boek begonnen?

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Leuke cadeautjes! Ik heb vooral chocolade gekregen maar ook wat beddegoed :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Gezichtsmaskers van Dr Van der Hoog en het boek over juffrouw Pots zou ik ook willen hebben. Wat is Sinterklaas lief echt leuk cadeaus trouwens.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Leuke spulletjes heb je gekregen! Dat armbandje ziet er prachtig uit :)

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Wat een heerlijke cadeautjes inderdaad.
    Dat armbandje is zo mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat heb je deze flat lay leuk gemaakt met de nummertjes. :) Creatief! Hoe bevallen de geurstokjes je? Zijn ze aan te raden?

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.