UA-37194977-1

12.12.15

Greenland fruit emotions shower mousse | Strawberry-anise

In de koude dagen vind ik het heerlijk (vooral als ik thuiskom als een verzopen katje) om lekker lang onder de warme douche te staan. Greenland's fruit emotions shower mousses passen prima bij dit soort badkamerrituelen. Deze shower mousses zijn er in drie geurencombinaties: papaya-lemon, lime-vanille en strawberry-anise. Ik review de strawberry-anise variant.

De aluminiumflessen waar de shower mousse inzit, ziet er in ieder geval super stijlvol uit! De verpakking is lekker clean met niet te veel poespas.

De shower mousse is vrij van SLS/SLES, minerale oliën, parabenen, kleurstoffen, micro plastics, gluten, alcohol, ftalaten en siloconen. Je kunt dus goed zeggen dat deze shower mousses een natuurlijk weldaad voor lichaam en geest zijn! De shower mousse is dus ook geschikt voor vegetariërs en veganisten.

Wat Greenland belooft:
Het gebruiken van Greeland's shower mousse tijdens je doucheritueel is alsof je je jezelf in slagroom omhult! De rijke romige mouse is een genot voor al je zintuigen. Het ziet er romig uit, voelt zacht en ruikt hemels. Er is geen betere manier om je dag te beginnen dan met onze shower mousse, waarbij 95% van de ingrediënten van natuurlijke oorsprong zijn. 

De mousse is enorm romig: ik vind het heerlijk! Na de douchebeurt voelt je huid weer lekker zacht aan en ruikt het weer heerlijk fris. De shower mousse is efficiënt in gebruik: zo'n fles gaat een lange tijd mee. Deze shower mousse is geschikt voor alle huidtypen.

Ik heb eigenlijk niks anders op de shower mousse aan te merken dan dat het een fijne shower mousse is. De shower mousse is te koop voor €14,50 op Greendlandbodycare en bij divere drogisterijen, apotheken en gezondheidswinkels.

13 opmerkingen:

  1. Het klinkt goed, de verpakking ziet er ook heel leuk uit. :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lijkt mij zo fijn inderdaad! En liefde voor de verpakking, die is erg leuk vind ik! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Lijkt me heel fijn! Jammer dat ik geen geur computer heb, ik heb namelijk echt de neiging om aan mijn beeldscherm te ruiken.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik ben gek op doucheschuim's! Dat zijn echt de fijnste producten voor onder de douche! De verpakking vind ik ook mooi! :-)

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Oeeeh, dit lijkt me echt een heerlijk product :)

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Dit ziet er inderdaad leuk uit. Leuk om even te lezen :)

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Klinkt goed. Ik ken het merk niet. Ik ben heel benieuwd naar de geur.

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Dat ziet er echt fijn uit!!

    xoxo
    www.its-dash.com

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een heerlijke mousse! Het ziet er super fluffy uit haha! Fijn dat het zo lekker ruikt! En met zo'n fles doe je inderdaad lekker lang!

    BeantwoordenVerwijderen
  10. ik vind een mousse voor onder de douche echt enorm fijn !

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Oh ziet er heel goed uit, mooie fles ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Het ziet er goed uit! En je kan het ook wel lekker aanlokkelijk omschrijven, het idee van een warme douche wanneer het een koude dag is geweest en je je kan omhullen in slagroomachtige mousse klinkt niet slecht.

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Klinkt heel fijn inderdaad! Ook natuurlijk fijn dat hij zo lekker ruikt. Ben benieuwd!

    BeantwoordenVerwijderen

Followers

Things I want to blog about © , All Rights Reserved. BLOG DESIGN BY Sadaf F K.